LG Nexus 4 16GB Zwart Review

Dorgaldir 5 november 2013, 1.519 views

LG Nexus 4 16GB Zwart

Pluspunten

• Snel
  • Mooi
  • Goede beeldkwaliteit
  • Goede fotokwaliteit

Minpunten

• Geen SD kaart
  • Batterij kan er niet uit gehaald worden

Na een redelijk goede ervaring met mijn HTC Desire, en een mindere ervaring met mijn Acer E350 is de Nexus 4 een prachtig toestel.
Ik heb mijn toestel gekocht, wetende dat niet veel later de Nexus 5 uit ging komen. Toch heb ik het gedaan om volgende redenen:
  • Ik heb altijd al een nexus willen hebben
  • Ik had echt een nieuwe nodig
  • De geruchten van specs maakte mij niet veel warmer voor de 5 dan voor de 4
Nu de 5 uit is, heb ik nog steeds geen spijt. De 5 is uiteraard beter, maar ook weer niet van die orde dat het de 4 prehistorisch maakt.
Een minpuntje is dat er geen SD in kan, maar tot hiertoe heb ik nog geen problemen gehad daarmee, en wetende dat je max op 16Gig ligt ga je ook niet al je muziek op je toestel zetten. Ook is het een klein nadeel dat de batterij er niet uit kan maar tot hiertoe ook daar nog geen issues mee gehad.

Het is ook mijn eerste telefoon met front facing camera, dit heb ik nog niet kunnen testen aangezien nog niemand van mijn vrienden dit gebruikt, maar het ziet er wel leuk uit om te gebruiken.

Veel dieper ga ik er niet op in, er zijn geweldige recensies geschreven door andere tweakers die de lading veel beter dekken dan dat ik dat ooit kan.

Heb jij ook een LG Nexus 4 16GB Zwart?