Call Of Duty: Ghosts, Wii U Review

RDilus 5 november 2013, 800 views

Call Of Duty: Ghosts, Wii U

Pluspunten

• Mooie game, vooral op 720p
  • Veel custom opties voor wapen en personage!
  • Betere hitbox!
  • Levels kunnen veranderen, zoals het kan ineens regenen wat wel cool is!
  • Grote maps

Minpunten

• Niet veel mensen online
  • 1080p ziet er wat minder uit
  • GEEN DLC
  • GEEN CLAN SUPPORT

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Ja het is weer zo ver weer een nieuwe CoD game!
Maar waar ik het vooral ga over hebben nu is de multiplayer :)
Wat kan je zeggen, er zijn veel dingen veranderd dat sowieso!
Je kan alles veranderen maar je moet wel alles unlocken door net zoals wapens een soort van missie's doen zoals 150 headshot enzv.
In deze versie van CoD kan je dus eigelijk alle wapens kopen met tokens en je hoef niet een bepaalt lvl te zijn maar dat is voor perks anders.
Je heb namelijk 6 perk slots sommige nemen 2 slots in bezit sommige 1 en sommige zelfs 5!
Dus kwa perks kan je echt een killer class maken voor bijv S&D (die trouwens alleen kan gespeelt worden in private match :(...)
Voor de rest is het een heerlijke game lekker ouderwets codden!
Als je van BO2 Wii U versie kom dan zijn de controls wel ff wennen.
Ook heb ik ondekt dat je deze game beter op 720p kan spelen IPV 1080p
De reden hier voor is het ziet er ten eerste mooier uit omdat de game op native 844x720 draaid + de framerate is smoother op 720p dus het is aangeraden om op 720p te spelen!

Gameplay video Wii U op 1080p

Heb jij ook een Call Of Duty: Ghosts, Wii U?

Waarom kan je reviews geen -1 geven? :X
dit is sws een tijdelijke ben nog een volledige betere versie aan het schrijven ik kan jou wel een -1 geven :P
Tja, als je iets nog nauwelijks gespeeld hebt, wat valt er dan te reviewen? Wacht dan even voordat je hem online zet, dan krijg je geen 0-rating.
het is maar een rating het is niet dat me leven voor bij is ofzo?
Wat ik bedoel is dat het nu lastiger voor je word om ( zelfs al werk je hem bij) een +1 te krijgen qua rating. Ze nemen de mediaan namelijk. Dan krijg je dus een lagere rating terwijl je review dan niet slecht meer is, en daarom wacht je beter even tot je echt kan reviewen. Maar het is inderdaad maar een rating ;)