Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties 4" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 5 16GB Zwart Review

ojpascal 5 november 2013, 364 views

Apple iPhone 5 16GB Zwart

Pluspunten

• scherm
  • gewicht
  • Samenwerking met andere apple producten

Minpunten

• prijs

Ik heb mijn iPhone nu ongeveer een half jaar en het bevalt mij zeer goed, hiervoor had ik een iPod. Het mooie aan de iPhone vind ik hoe licht, dun en de resolutie van het scherm. Naar mijn mening werkt ios veel fijner dan android en dat is dan ook een van de redenen dat ik voor de iPhone heb gekozen. Een extra grote plus is naar mijn mening hoe goed de iPhone samenwerkt met een Mac of een andere apple apperaat. Zo wordt je agenda, bladwijzers, contacten en mail er prettig bijgehouden. Dus zeker in combinatie met een mac is het een aanrader

Heb jij ook een Apple iPhone 5 16GB Zwart?

Meer advertenties

kan andriod met zo'n beetje ieder apparaat dat aan het internet kan. pc, tablet, andere telefoons en van alles. Integratie met andere apperaat is juist een enorm minpunt van een iphone. DAarbij is 640p geen hoge resolutie, hd is nog meer. alleen de dpi is goed, maar dat is een andere term. Ook is de iphone niet echt dunner en lichter als andere telefoons. Wat de iphone dus doet om 5 sterren te krijgen is mij dus een raadsel, zeker omdat jouw gemiddelde beoordeling op ongeveer 4 sterren licht.