Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart - Reviews

Specificaties 4,3" • 960x540 • 8GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart Review

marciakeNewbie 4 november 2013, 204 views

Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart

Pluspunten

• Veel geheugenruimte
  • Zeer helder scherm
  • Fantastisch fototoestel, evenwaardig aan een apart toestel
  • ideale link tussen een Smartphone (met alles erop en eraan) en een fotocamera
  • prijs - kwaliteit : Super!

Minpunten

• Neemt iets meer plaats in, gezien het toestel niet zo dun is als een gewone S4. Natuurlijk is dit begrijpelijk gezien de extra mogelijkheden.

Ik gebruik mijn Samsung S4 Zoom nu ongeveer een maand. Ik ben zeer tevreden van het toestel. Zeer gemakkelijk in gebruik, uitstekende kwaliteit van foto's. De smartphone is natuurlijk iets minder compact dan de populaire iphone's of bvb de samsung S4, maar de extra mogelijkheden compenseren dit ten volste. Ik was hiervoor al Samsung én android gebruiker en ik ben nog steeds een grote fan.
Ik ben natuurlijk ook altijd één van de eerste om fotos te maken en dan zei ik vroeger veel "verdorie had ik maar mijn fototoestel bij gehad". Nu hoef ik dat niet meer te zeggen! :-) Goeie kwaliteit en toch 2 in 1
Zeker een aanrader!

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart?