Specificaties 4,3" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart Review

juliesNewbie 4 november 2013, 217 views

Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart

Pluspunten

• Superscherpe, bijna professionele foto's
  • touchscreen zeer gevoelig
  • veel apps al ge´nstalleerd
  • alle apps kunnen worden ge´nstalleerd
  • als smartphone niets op aan te merken
  • met story album kun je zelf een mooi fotoalbum samenstellen

Minpunten

• zwaar en groot toestel
  • als je het toestel als mp3 speler gebruikt, kun je terwijl je muziek luisteren niets anders doen (bericht sturen, op internet,...) want dan valt de muziek uit

Gebruik dit toestel nu een 3-tal weken. Om als fototoestel te gebruiken, is dit een fantastische aankoop.
Ik ben zeer tevreden van dit toestel, alle apps die ik op mijn iphone gebruikte kan ik eveneens op de samsung galaxy gebruiken. Hoewel de overschakeling van iphone naar samsung een aanpassing was, is er niets wat ik met de iphone kon die ik niet met de samsung galaxy kan.
De foto's zijn zeer scherp en bijna professioneel. Er zijn veel verschillende instellingen waardoor je op elk moment van de dag op elke plaats een mooie foto kan nemen. Met story album kun je zelf een fotoalbum maken van al je mooiste foto's.
Enkel jammer dat het toestel zo groot en zwaar is.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart?