HTC Butterfly S Review

sq1990 3 november 2013, 815 views

HTC Butterfly S

Pluspunten

• Accurduur
  • Disign
  • Snelheid

Minpunten

• Camera
  • Nog geen 4G ondersteuning

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuw toestel als vervanger voor mijn HTC Evo 3D.Helaas is dit toestel in Nederland (nog) niet te koop maar tijdens mijn vakantie in Azië heb ik het toestel vanuit Singapore meegenomen. Het is dus de Asia version

De reden dat ik heb gekozen voor de HTC Butterfly S

LTE 800 / 1800 / 2600 - EMEA version
LTE 900 / 1800 / 2100 / 2600 - Asia version

Uiterlijk
De HTC Butterfly S is in drie kleuren te verkrijgen, rood grijs en wit

Het toestel heeft een plastic achterkant maar voelt stevig aan.
Op de bovenkant zit een 3,5mm jack ingang, een aan/uit knop in het middel en een SIM / SDkaart slot
In de onderkant zit de microUSB aansluiting

Preformance
Het toestel werk snel door 2GB geheugen en de Snapdragon 600 processor die standaard op 1,9GHz is geclockt Hierdoor werken alle games en apps soepel zonder haperingen

Camera
De camera op het toestel is het enige nadeel wat ik heb kunnen vinden. De kwaliteit van de fotos is slecht. Zeker voor een toestel van rond de 500 euro had ik wel wat meer verwacht. Gelukkig maak ik niet veel fotos met mijn telefoon.

De HTC Butterfly S is supersnel toestel. Hij voelt stevig aan ondanks de plastic achterkant.
De accu gaat 3-5 dagen mee bij normaal gebruik en af en toe een spelletje

Het enige nadeel wat ik heb kunnen vinden is de camera.
Het zo dat ik de Asia version van het toestel heb, hierdoor werkt 4G (nog) niet in Nederland.

Heb jij ook een HTC Butterfly S?

Wow de accu gaat 3-5 dagen mee? Dat is erg lang!