Specificaties GF GTX 770 (1,15GHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB Review

Giftboa 2 november 2013, laatste update op 2 november 2013, 956 views

Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB

Pluspunten

• Zeer snel met welk spel je ook speelt.
  • Ziet er ook echt mooi uit, dus als je een kastje heb met een raampje, komt er ook een mooi, fel blauw lichtje van de middelste fan, het is niet al te fel, maar ook niet te donker.

Minpunten

• De drivers die uit waren die de 700 series ondersteunden (326.19) waren niet echt goed, maar dit is te begrijpen sinds de kaarten ook pas uit waren.

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb deze kaart aangeschaft toen hij pas uit was (misschien de dag toen hij uit was, zelfs in Nederland dan) en ik ben er helemaal gek op. Speelt alle spellen die ik speel op Maxed out of Ultra (hoe jij het wilt zeggen) op 60FPS wat zeer goed is, ik gebruik ook V-Sync, dus overige Fps hoef ik niet, maar heb het wel geprobeerd met Batman Arkham Origins en Battlefield 4 en 3,

Batman Arkham Origins:MAX-TXAA hoog- Physx 1080p=Min:45 - Max:82 (Zeer goed.
Battlefield 3:MAX-MSAA 4X, hoger kon het niet, en alles op Ultra gezet. Min:51 - Max:154.
Battlefield 4:MAX-Ik weet niet meer wat voor speciale opties waren, maar alles was op zijn hoogst Min:67 - Max:109

Deze spellen heb ik uit geprobeerd zonder Vsync, ze werken uitstekend, de Fps die onder de 60 waren, was altijd toen er veel op de scherm gebeurde, maar ook toen dit gebeurde, bleef de videokaart enorm stil, door zijn 3 Fans.

Deze benchmarks waren niet met de overgeklockte 770 van Palit. dit was gewoon op z'n basisclocked editie.

Alles was met een HP 23xi monitor op 1920x1080.

Heb jij ook een Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB?

Welke driver heb je gebruikt?
Het is absoluut noodzakelijk dat je in je review vermeldt op welke resolutie je de resultaten hebt behaald, je waarnemingen hebben anders geen enkele waarde.

Ik neem aan dat je BF3 en 4 ook allebei op 1080p hebt getest, maar toch.