Specificaties PC met AX2 220 en 4GB ram - Bekijk alle specificaties

HP G5235nl-m Review

JelmerPolman 2 november 2013, 62 views

HP G5235nl-m

Features Score: 3

Een zeer goede desktop pc om de taken van alledag op de doen,
De Features waren voor de tijd dat ik hem kocht (ongeveer 4 jaar geleden) voldoende maar het zou nu bijvoorbeeld wel fijn zijn om usb 3.0 te hebben en een betere videokaart maar verder een zeer goede pc. Ik zou nu natuurlijk wat anders aanraden maar deze pc is het revieuwen zeker waard.
Verder heeft het een zeer fraai design met mooi afwisselend mat en glansend zwarte onderdelen.
De koeling zou eventueel nog wel wat verbeterd mogen worden.
Het is ook handig om minstens 1 keer in het half jaar de kast uit te zuigen vanwege stofophoping.
Maar overall een prima pc!

Heb jij ook een HP G5235nl-m?