Specificaties 6,1" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Huawei Ascend Mate Zwart Review

timmyy 1 november 2013, 900 views

Huawei Ascend Mate Zwart

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Strakke vormgeving
  • Tablet en telefoon weergaves op websites ( voor web developers erg handig)

Minpunten

• Ondersteund geen microsd hc
  • Camera foto's kunnen beter
  • Accuduur is met de nieuwste firmware niet optimaal

Na lang zoeken voor een vervangend toestel voor mijn samsung galaxy s plus ben ik uitgekomen op dit toestel.

De huawei ascend mate staat wat mij betreft wat zeer dicht bij zijn concurrenten zoals de note2/3 en andere toestellen van meer dan 5 inch in prijs qualiteit verhouding.

Toen ik het toestel had aangeschaft en wachtte op de bestelling maakte ik mij zorgen over de kleur intensiteit ten opzichte van het super amoled scherm van samsung. Gelukkig is dit helemaal goed gedaan door huawei en is het scherm meer dan mooi.

De grootte van het toestel is voor mijn wel bijna op het maximale voor een telefoon, het past allemaal net in de broekzak en in de hand.
Met 1 hand bedienen kan dus nog maar net.

De software en de emotion ui is niet zeer storend en je krijgt niet veel chinese rotzooi apps bij.

Mijn conclusie, een prachtige telefoon voor een nette prijs. Zeker geen chinees gevoel aan het toestel.

Heb jij ook een Huawei Ascend Mate Zwart?

Goedendag, ik heb deze telefoon ook, maar ik zit nog met paar puntjes:

Mails en Whatsapp berrichten worden na 20 min rust/slaapstand niet doorgegeven. Heb jij hier ook last van?

Kan je met de Huaweo software foutloos backups maken? Bij mij is dit nog nooit gelukt.
Hoor je vaak je speaker tijdens gesprekken kraken of nog erger hoor jij jezelf echoŽn tijdens gesprekken?
Mijn toestel is al voor reparatie geweest maar de genoemde problemen blijven bestaan.
Beste aliberto,

Wat betreft mails en whatsapp berichten, geen last van of opgevallen tot nu toe.
dit zou kunnen liggen aan jou instellingen. je kan als ik me het goed herinneren
is er ergens een functie die automatisch om te zoveel tijd je mailtjes enzo checkt , whatsapp daarintegen is dit niet zo en zou vrijwel direct binnen moeten komen

Het echo probleem heb ik wel eens ervaren echter wat het niet het probleem van de huawei maar van de de andere kant van de lijn. ( een vriend van mij had een oud toestel en als wij belden ging alles gewoon prima tenzij hij zijn vingers over de speaker plaatste dan kreeg ik echo aan mijn kant. )

Ik heb mijn contacten overgezet via google en niet via de huawei software.

Ik heb helemaal geen problemen met mijn toestel gelukkig , het lijkt er op dat er iets mis is met jou toestel, misschien laten vallen een keertje.

ik heb 1 nadeel met dit toestel ondervonden en dat is dat mijn 32 gb sd hc kaartje niet altijd leest, 9/10 doet het kaartje bij mij dus niet.

Hoop dat je hun zover krijgt dat je een nieuwe mag !
Succes
bedankt voor jouw reactie, ik ben inmiddels al een stap verder,

door de slechte helpdesk van Dynafix en Huawei, i.v.m. afschuiven naar elkaar en niemand neemt zijn verantwoordelijkheid. Heb ik Wehkamp aangeschreven (daar komt gsm vandaan) deze vonden het spijtig en hebben mijn aankoopbedrag aangeboden. Zodoende hoef ik voorlopig geen Huawei meer. Heb mijn buik vol van 0900 nummers en Dynafix die slecht met klant communiceert. Van 6 mails maar 2 respons.

Hopelijk zal een Samsung zijn zaakjes wel beter op orde hebben of LG