Specificaties HTPC, 3 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Silverstone Milo ML03B Review

pietjuhhh1990 1 november 2013, 604 views

Silverstone Milo ML03B

Pluspunten

• Mooi strak design
  • 1x 2.5, 2x 3.5
  • Front USB3.0
  • Veel interne ruimte voor de kabels

Minpunten

• De 2.5 verhoging in de kast is wat onhandig te gebruiken en zit wat in de weg
  • Front-plate is platic ipv metaal
  • Standaard fan is luid

Mijn oog viel op deze case voor een HTPC, dit vanwege de mogenlijkheid om 1 maal een 2.5 en 2 maal een 3.5 inch schijf in te kunnen bouwen voor opslag capacciteit. Dit bood mij genoeg opslag voor meerdere TB's aan films/series. Ook vond ik de looks van de case mooi, strak zwart en de front USB3.0 was aantrekkelijk.

Wat ik nog wel jammer vond was de front-plate, deze is van plastic. De front-plate ziet er heel netjes uit maar toch had ik hier gehoopt op een mooie metale front.

Intern heeft deze case veel ruimte, de case is wel ruim voor een HTPC maar ik had er meer dan genoeg ruimte voor en dan is meer ruimte fijner.

De bijgeleverde fan is alleen wel wat luid, dit was wel een fors nadeel (een HTPC hoort stil te zijn). Deze heb ik dus vervangen.

Voor mijn development PC wil ik deze kast nogmaals gebruiken,

Heb jij ook een Silverstone Milo ML03B?