Specificaties Tower, 5 interne + 5 externe bays - Bekijk alle specificaties

Zalman Z11 Plus Review

kbvhoof 1 november 2013, 1.015 views

Zalman Z11 Plus

Pluspunten

• koelt met meegeleverde fans ( ALS DE BESTE !)
  • handig assembleren
  • goede HDD mount deze is schok en stootvrij door een geleiding in een
  • bracket met klikbevestiging + optie voor transportbout en voorzien van speciale cooler.
  • kabels aan de standaard fans en deurtjes zijn voldoende van lengte.
  • de structuur van de intakes zorgt voor een perfecte in en uitlaat.

Minpunten

• De kast is Erg groot en lomp.
  • zwaar
  • kabels van moederbord naar HDD leiden gaat wat lastiger deze zitten
  • tussen de bracket en deur in
  • verder kan ik me geen puntje bedenken om heel eerlijk te zijn.

Deze kast heb ik gebruikt om mijn vader zijn A10 systeem compleet te maken en te zorgen voor voldoende koeling voor langdurig gebruik.

Om allereerst een vooroordeel uit de weg te gaan ik weet hoe er door specialisten gedacht wordt over kasten met standaard ingebouwde lampjes maar neem een ding van mij aan in dit geval in de verste verte niet van toepassing.

allereerst de spullen die meegeleverd worden;

-de kast met ingebouwde led en cooling brackets natuurlijk .
-bouten voor bevestigen HDD.
-moederbordbouten en borgmoeren uiteraard.
-klein boekje met aansluit herinnering en montage uitleg.

heel eerlijk PRIMA MEDIUMGAMER KAST

Heb jij ook een Zalman Z11 Plus?

Ben er mee bezig maatje mijn email zegt irrifuse tussen telefoon en email dus maar ikben morgen bij mijn pa zal er wat maken. Moet er r toch de msi uithalen deze was doa
Das best knap voor een MSI. Bij wie besteld?
azerty, het wreemde is wel ik dacht eerst dat het in de CPU zat kreeg namelijk geen beeld met die A10 echter met mijn eigen A8 wel.

Dus maar toen ik mijn vader 2 dagen later ter controle opbelde nadat ik telefoon van de leverancier CPU kreeg dat hun niet snapte waarom ik dat probleem had. zegt ie:

ik quote; ja werkt goed jongen alleen moet hem af en toe 3x opstarten voor ik beeld krijg.
Zelfde probleem dus alleen in andere mate.

Oorzaak ik zou het niet weten wat er in een moederbord zon problemen oplevert.
o bij mij is me PSU bij azerty besteld ook doa geweest opvallend dat de meeste dingen die doa zijn bij azerty vandaan komen ik heb ook andere vrienden de biestelde bij azerty en was doa
heb trouwens ook de katana 4 een review gegeven, mooi ding maar groter dan ik had verwacht,

op advies van jou aangekocht bevalt prima.