Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Roccat Savu Review

Jipstuh 29 oktober 2013, 133 views

Roccat Savu

Pluspunten

• Braided Cable
  • Handige easy-shift functie
  • Is lekker stevig
  • Het lichtje is mooi

Minpunten

• Duurdere prijs ligt meer aan software en functies dan aan bouwkwaliteit
  • Is misschien wat klein

De Roccat Savu is precies hoe die zich zelf beschrijft, een mid-size gaming mouse. Hij is niet heel groot maar past bij mij nog goed in me hand. Ook het gewicht ervan voelt heel aangenaam. Het product voelt niet goedkoop aan en de muis kan ook wel tegen een stootje.

Een groot pluspunt is de kabel, een zogenaamde braided cable en die doet het prima, hij wilt niet trekken of oprollen en lijkt heel erg op een touwtje en is daarom heel praktisch.

Ik zou deze muis kopen als je op zoek bent naar een goedkope gaming muis die wel stevig gebouwd is en goede functionaliteiten heeft. De software die erbij komt is heel praktisch evenals de easy-shift button. Ik ben erg tevreden, Wel denk ik dat je voor een minder budget hetzelfde kwa prestaties kan krijgen, alleen niet zulke goede software en stevigheid.

Heb jij ook een Roccat Savu?