Specificaties 4,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia Lumia 920 Geel Review

Pataar 29 oktober 2013, 737 views

Nokia Lumia 920 Geel

Pluspunten

• Design
  • Geluid van de speakers
  • Camera
  • WP8
  • Nokia pro cam
  • Echte nokia bouwkwaliteit!

Minpunten

• slechte whatsapp
  • Wordt vreselijk heet tijdens gamen

Nokia lumia 920 Geel
Ik gebruik deze telefoon nu een paar dagen maar dan wel 5-8 uur per dag daaruit heb ik dus ook al een mening gekregen. Hierbij wil ik graag mijn mening delen over deze prachtige telefoon en Windows Phone 8 als besturingsstysteem.
Verpakking
De verpakking van de 920 is mooi maar niet zo veel verschillend als bijvoorbeeld de iphones of galaxy serie. Je krijgt in de doos natuurlijk de telefoon zelf, een instructieboekje (nog niet gelezen) in een mooie verpakking die zelfs als beschermhoesje kan dienen voor de telfoon zelf. De oplader en kabel zijn mooi wit maar ook hier weer niet speciaal. En de oortjes, De oortjes zitten fijn maar op de fiets hoor je te veel wind en de bas productie is op een schaal van 1 tot 10 gewoon een 2 je hoort hem nauwelijks.
In gebruik nemen
Om de telefoon te gebruiken moet je eerst het simkaartje erin stoppen. deze moet van microsim formaat zijn maar gelukkig staan er genoeg templates online zodat je hem zelf kan knippen. Je moet met een bijgeleverde tool het houdertje uit de telefoon halen. Ik durfde niet te hard te drukken maar mijn vader wel en toen ging ie ook gewoon goed open. Als je de sim erin hebt gestopt moet je door de installatie gaan (het meeste kun je later bij instellingen veranderen) in die installatie staat voornamelijk of je informatie naar microsoft en nokia wil verzenden. Bijna allemaal uitzetten, dus nergens voor nodig. Als de installatie voorbij is dan kom je uit op het homescreen omdat ik een gele telefoon heb was dat ook meteen geel. Dat geeft toch al een goed gevoel dat het gelijk de kleur is die je telfoon ook is. En daarna natuurlijk het groote "uitvogel" proces want niemand leest de instructies toch nog?
App aanbod
De apps op windows phone zijn van goede kwaliteit maar er missen toch wel aardig wat grote titels zoals: Candy crush (Ik speel dit zelf niet maar ik wou weten of het er was) hill climb racer en subway surfers. Gelukkig is er ook the sims freeplay en trackracing online wat erg fijn werkt. Whatsapp in tegendeel is gewoon lelijk en er missen behoorlijk veel features.
Design
Het design van de 920 is gewoon uitstekend als je de telefoon in je hand hebt dan zie je gewoon die prachtige gele hoeken bij dat mooie vloeiende besturings systeem. Beter hadden ze het echt niet kunnen doen.
Camera
De camera is echt mooi en goed de bijgeleverde software zoals de nokia pro cam is echt goed en leuk. Met manual focus maak je echt de prachtigste close ups en met de sluitertijd kun je alles een stuk donkerder (of lichter) maken wat erg leuk en gewoon cool is.
Echt een geweldige telefoon die er prachtig uitziet en veel blikken trekt (mede door de gele kleur) Het besturings systeem is ook gewoon goed en fijn te gebruiken. Een aanrader!

• Sennheiser HD 429 (Zwart)
  • Standaard nokia earbuds

Heb jij ook een Nokia Lumia 920 Geel?