Logitech Wireless Marathon Mouse M705 Review
Voor de mensen die het willen weten: Dit ding werkt prima met Linux. Voor normale muis-functionaliteit (klikken, scrollen, vooruit, achteruit) heb ik niets hoeven installeren.
Zelfs HyperScroll en de Expose knop doen het. (resp, vanzelf en met een standaard settings-programma)
Ik heb hiervoor en chinese kloon met een draad gebruikt, dus aan de vorm ben ik al gewend.
De zijkanten zijn gemaakt van rubber, wat comfortabel in de hand ligt, maar waar sommige mensen allergisch voor zijn.
Pluspunten
Tips voor het programmeren van extra knoppen: http://www.ghacks.net/201...a-mouse-buttons-in-linux/ (ik draai zelf Fedora 19 met fluxbox, en heb Mouse10 in .fluxbox/keys gezet)
Minpunten
Bij het verticaal scrollen (hardlopen met 2 vingers) wil het scrollwiel weleens opzij klikken, waardoor mijn Sheet opzij scrollt. Tijd om dat HyperScroll meer te gaan gebruiken (vrijlopend scrollwiel). De HyperScroll knop voelt goedkoop aan, maar het is dan ook een muis van 35 euro...
Eindoordeel
Voor de mensen die het willen weten: Dit ding werkt prima met Linux. Voor normale muis-functionaliteit (klikken, scrollen, vooruit, achteruit) heb ik niets hoeven installeren.
Zelfs HyperScroll en de Expose knop doen het. (resp, vanzelf en met een standaard settings-programma)
Ik heb hiervoor en chinese kloon met een draad gebruikt, dus aan de vorm ben ik al gewend.
De zijkanten zijn gemaakt van rubber, wat comfortabel in de hand ligt, maar waar sommige mensen allergisch voor zijn.
Zelfs HyperScroll en de Expose knop doen het. (resp, vanzelf en met een standaard settings-programma)
Ik heb hiervoor en chinese kloon met een draad gebruikt, dus aan de vorm ben ik al gewend.
De zijkanten zijn gemaakt van rubber, wat comfortabel in de hand ligt, maar waar sommige mensen allergisch voor zijn.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech Wireless Marathon Mouse M705?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!