Tweakers zegt: 8,5

Specificaties 128GB 2.5" (SATA-600) @ 560/430MB/s - Bekijk alle specificaties

OCZ Vertex 4 128GB Review

RGAT 27 oktober 2013, laatste update op 13 augustus 2014, 122 views

OCZ Vertex 4 128GB

Heb deze SSD gekregen nadat ik een overleden Agility 3 inruilde en heb sinds de dag dat ik die Agility 3 kocht spijt gehad ooit voor OCZ te kiezen... Enige tip hier is: koop deze niet.

Pluspunten

• Nieuwe definitie van onbetrouwbaar...

Minpunten

• Valt iedere zoveel tijd uit

De SSD heeft geen voordelen tegenover andere SSD's en doet niets anders dan problemen geven.
Ik kan de SSD helaas niet meer omruilen en gebruik hem tegenwoordig als onderzetter voor m'n glas, meer doet het ding namelijk niet meer.
Eerder viel de SSD twee of drie keer per dag uit voor een uur of twee, dan moest ik drie tot vier keer herstarten totdat de SSD weer zin had te werken, maar tegenwoordig doet de SSD helemaal niets meer.
Er gaat een groen ledje aan en meer niet maar OCZ's Toolbox herkent de ssd niet....

Ik heb hierna de Crucial M500 250GB (2.5" en mSata versies) gekocht, in totaal vier die sinds dag 1 perfect werken en nog nooit wegvallen of gewoon stoppen met werken, aangezien OCZ tegenwoordig kwa prijs lang niet meer zo competitief is als ze ooit waren is er nu geen enkele reden meer om OCZ te kopen.

Heb jij ook een OCZ Vertex 4 128GB?