BlackBerry Z30 Zwart Review

nlb 27 oktober 2013, 832 views

BlackBerry Z30 Zwart

Pluspunten

• Helder scherm en levendig
  • Blackberry 10 os is zo snel en heerlijk in gebruik
  • Zeer goed ontvangst en bereik
  • Zeer goede batterij en 25 uur voor heavy users, extreem gamers 15 uur
  • Toestel voelt erg goed aan in gebruik
  • Zeer goede camera beste 8MP volgens gsm arena
  • Super geluid voor muziek dankzij stereo speakers, beter dan de htc one.
  • Heb mobile computing, dus toestel icm toetsenbord,muis, scherm en toestel.als pc kan gebruiken niet getest waarbij je prestatie, excel ,wordkunt gebruiken.

Minpunten

• Bepaalde apps ontbrekken nog maar zijn simpel te installeren in 3 stappen.
  • Zie ook forum z10 of bb10 apps.
  • De OS is nieuw dus je moet even er een uurtje voor zitten en je merkt dan wel snel.een glimlach hoe gemakkelijk en snel alles.werkt.

Het scherm viel mee toen ik het toestel mocht testen en ziet er erg goed uit en was even wennen maar vindt dit toestel qua gevoel in de hand naast de z10 zelf iets beter in de hand liggen alleen kun je met de z10 alles met je duim doen zal dit toestel niet altijd en gebruik je soms even een extra vinger.

De blackberry 10 software is in gebruik al snel en sneller dan bij een samsung s4. De hub doet zijn werk met toast notificaties zeer goed en snel en blijf me altijd verbazen hoe fijn het toetsenbord werkt.

Het is goed dat je in je hub je twitter,facebook, linkin kan lezen zonder dat je een app opent die blijft doorlopen. Apps die je opent blijven openstaan als tile en meteen zichtbaar en door een enkele touch af te sluiten waarbij je met de iphone je home button moet indrukken voor en je icoontje paar seconden. Dit is zo irritant en omslachtig qua gebruik dat ik weer blij ben dat ik bb10 in mijn handen heb.

Dit wordt mijn tweede blackberry 10 toestel en het geluid is super en veel beter dan de htc one. Het toestel heeft stereo speakers.

Heb jij ook een BlackBerry Z30 Zwart?