Specificaties 7" (1024x600), Android 4.1, WiFi - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Tab 3 7" Wifi Wit Review

reckik 26 oktober 2013, laatste update op 26 oktober 2013, 3.311 views

Samsung Galaxy Tab 3 7" Wifi Wit

Pluspunten

• Compact
  • Bouwkwaliteit
  • Sd card

Minpunten

• Resolutie laag
  • Lag
  • Rare positie speakers
  • Geen hdmi

De galaxy tab 3. Je zult je afvragen waarom waarom. de tablet heb ik als garantie ontvangen voor mijn oude hannspad tablet. De specificaties zijn zo goed als gelijk, alleen het m is iets kleiner en er zijn wat minder aansluitingsmogelijkheden.
Hiervoor heb ik ook een tablet gehad van de kruidvat, dat was ook een 7 inches tablet, alleen dan gebaseerd op de rk3066. Het nadeel van deze cherry mobility tablet, ook wel pro line 2 genoemd, was voornamelijk de bouw kwaliteit. Problemen met opladen, wifi, en het touch screen. Als ik echter puur de snelheid vergelijk, dan was mijn oude kruidvat tablet toch wel een stukje sneller dan de galaxy tab. De Dual core Galaxy tab hangt soms tijdens het bladeren door de homescreens of apps.
Wat ik nog wel het een raarste vind aan deze tablet, zijn de locaties van de speakers. Deze zitten onder op, als je de tablet in portrait stand gebruikt. Echter een tablet gebruik je voor video's in landscape stand, hierdoor zitten bij de stereo speakers aan de rechter kant, je hoort het geluid ook echt van rechts komen, wat heel erg raar klinkt op het moment dat je een video in full screen bekijkt.

Het is dat ik deze tablet hebt ontvangen voor garantie, zal ik een tablet hebben moeten kopen en ik zo ongeveer in deze prijsklasse kijken dan zal ik waarschijnlijk toch voor een nexus zijn gegaan. Het kleine prijsverschil is volgens mij zeker de moeite waard, met zijn hogere resolutie snellere cpu, en volgens mij maar dat weet ik niet zeker meer aansluitingsmogelijkheden.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab 3 7" Wifi Wit?