Samsung ML-2010 Review
Een korte review van mij na 1.5 jaar gebruik:Stabiele printer, weinig problemenDraait prima onder Linux distrubuties, Vista en XP. Driver ondersteuning is dus zeker een pluspunt bij SamsungNa aanzetten rolt bij de printer binnen ~20 seconden ook de eerste pagina eruitIs zelf niet erg stil, en resoneert daarbij ook nog eens behoorlijk op mijn bureauVerbruikt netjes volgens specificaties, de eerste toner was na ongeveer 1200 kantjes "op" (volgens Samsung: 1500 met eerste toner)Na ongeveer 50 pagina's achter elkaar begin je hem wel te ruikenSinds 25-12-2008 is deze geliefde printer defect (brandlucht, rode lampjes), en vervangen door een...
Pluspunten
Stabiliteit Driver ondersteuning Verbruik toner Opwarmtijd Service van Samsung
Minpunten
Resonantie, en (mede daardoor) aardig wat herrie Geur en hitte na flinke hoeveelheid pagina's
Eindoordeel
Een korte review van mij na 1.5 jaar gebruik:
Update: Nette reactie van Samsung, we krijgen ons aankoop bedrag volledig teruggestort! En dat voor een printer die 1.5 jaar oud is.
- Stabiele printer, weinig problemen
- Draait prima onder Linux distrubuties, Vista en XP. Driver ondersteuning is dus zeker een pluspunt bij Samsung
- Na aanzetten rolt bij de printer binnen ~20 seconden ook de eerste pagina eruit
- Is zelf niet erg stil, en resoneert daarbij ook nog eens behoorlijk op mijn bureau
- Verbruikt netjes volgens specificaties, de eerste toner was na ongeveer 1200 kantjes "op" (volgens Samsung: 1500 met eerste toner)
- Na ongeveer 50 pagina's achter elkaar begin je hem wel te ruiken
Update: Nette reactie van Samsung, we krijgen ons aankoop bedrag volledig teruggestort! En dat voor een printer die 1.5 jaar oud is.
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Die geur en hitte kan ik beamen. Bij kwam er zelfs rook vanaf (van de printer) toen ik 100 pagina's achter elkaar printte
(100 blz is niet iets absurds als je het mij vraagt)
Een ander puntje bij mij is dat aan de zijkanten de toner iets minder dik is. Als je met tonersave print zie je dat duidelijk, echter op normale kwaliteit zie je het nog steeds een beetje
Lichtjes schudden van de toner heeft niet geholpen. Ook kan de toner nog niet op zijn. Ik heb namelijk nog geen 400 pagina's geprint (normale dekking).
(100 blz is niet iets absurds als je het mij vraagt)
Een ander puntje bij mij is dat aan de zijkanten de toner iets minder dik is. Als je met tonersave print zie je dat duidelijk, echter op normale kwaliteit zie je het nog steeds een beetje
Lichtjes schudden van de toner heeft niet geholpen. Ook kan de toner nog niet op zijn. Ik heb namelijk nog geen 400 pagina's geprint (normale dekking).
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/162759/crop63c596b826c44.jpg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/25552/crop58f0d9cb22ca2_cropped.jpeg?f=community)