Samsung Galaxy S4 Zoom Wit - Reviews

Specificaties 4,3" • 960x540 • 8GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S4 Zoom Wit Review

miekedcNewbie 23 oktober 2013, laatste update op 23 oktober 2013, 294 views

Samsung Galaxy S4 Zoom Wit

Pluspunten

• 10 x optische zoom
  • zuiver scherm
  • fantastisch fototoestel
  • goed bereik wifi

Minpunten

• groot
  • zwaar
  • niet gemakkelijk om weg te steken

Ik heb de Galaxy Zoom nu 1 week in bezit en ben aangenaam verrast door Samsung. Hiervoor heb ik altijd een Iphone gehad, dit was mijn eerste Android-toestel. De Galaxy zoom is gemakkelijk te bedienen, heeft veel functionaliteiten en is ideaal voor mensen die graag en veel foto's maken, maar toch ook graag een smartphone dichtbij de hand hebben.
Het nadeel aan het toestel is natuurlijk wel dat je een halve camera meezeult in je tas. Het design is redelijk simpel en nogal log, maar het toestel ligt wel goed in de hand. Je hebt voldoende grip bij het telefoneren én bij het foto's nemen.
Verder doet hij wat je van een Samsung mag verwachten: een helder display, snelle reactie van het touchscreen en een gemakkelijke interface.
De batterij gaat bij mij ongeveer een dag mee, omwille van intensief gebruik van Facebook, Twitter, spelletjes, mail & andere toepassingen. Dit is voor mij aanvaardbaar en zeker vergelijkbaar met de Iphone.
Wat beter is dan de Iphone, is het wifi-bereik: met dit toestel had ik gewoon een veel betere ontvangst (zelfs tot achterin de tuin, wat niet lukt met de Iphone).
Ben je iemand die vaak foto's neemt, graag bereikbaar is en altijd en overal zijn/haar haarscherpe foto's wil kunnen delen op bv. facebook, instagram, enz, dan moet je niet langer twijfelen!
De Samsung Galaxy Zoom is geen klein toestel, maar als je altijd een fototoestel en een gsm bij hebt, dan bespaar je nu toch veel ruimte en gewicht.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 Zoom Wit?