Arctic Super Silent 4 Ultra TC Review

ZikaNewbie 8 oktober 2008, laatste update op 8 oktober 2008, 507 views

Arctic Super Silent 4 Ultra TC

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • stil, bijna geluidsloos
  • vrij makkelijk te installeren
  • temperatuurgeregeld
  • weegt weining (374 g)

Minpunten

• geen handleiding
  • Compatibiliteit (meeste moederborden met socket 478 hebben een standaard retention module)

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Ik ben zeer tevreden over deze koeler! Ik zocht een niet te dure koeler die goed zou koelen en terwijl ook nog eens stil moest zijn. Ik heb mijn twee parameters correct gerespecteerd met deze koeler.

Voor maar ¤10 heb ik deze koeler aangeschaft bij Alternate. Omdat ik een Medion computer heb stond er op mijn moederbord nog geen retention module maar een oude module met hendeltjes. Ik heb bij ipcs voor ¤3.45 een retention module gekocht (zoals de bijgevoegde afbeelding).

Nadat ik deze module op mijn moederbord had geļnstalleerd was het vrij makkelijk om deze koeler te bevestigen. Nog in geen 5 minuten kon ik mijn computer al terug gebruiken en verder tweaken ;).

Kortom: Deze koeler is zeker aan te raden voor moederborden met socket 478.

Heb jij ook een Arctic Super Silent 4 Ultra TC?

De nieuwe temperaturen zouden nog fijn zijn in vergelijking met die van de oude koeler. Hierbij is de snelheid van de CPU ook fijn.
ik raad je aan om andere 5 sterren revieuws eens te bekijken, en op deze manier jou eigen revieuw schrijven.

daar hebben andere mensen veel meer aan dan een opsomming zoals deze.

je zou een begin kunnen maken door alinea's in te voegen en wat uitgebreidere informatie te geven.
Probeer misschien eerst je spelling eens te verbeteren?
review ipv revieuw?