Specificaties 4,3" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S4 Zoom Wit Review

debkeNewbie 22 oktober 2013, 493 views

Samsung Galaxy S4 Zoom Wit

Pluspunten

• kwaliteit fotos
  • manieren van fotos delen en bewerken
  • aanraak gevoeligheid van het scherm
  • toegankelijkheid van het snelmenu

Minpunten

• de dikte van de gsm --> maar dit is natuurlijk door het fototoestel

ik heb sinds kort een samsung galaxy S4 zoom, hiervoor had ik een iphone. wow wat een verandering is android. android shop is veel beter dan de apple shop. de gsm in zijn geheel is ook super. mega handig in gebruik, zeer handig en aanraak gevoelig scherm (in vergelijking met mijn iphone). eerst was ik niet zo direct voor een samsung galaxy maar mijn volgende gsm wordt zeker terug een samsung galaxy. deze gsm heeft ook een super optie, namelijk het fototoestel. wow wat een kwaliteit van foto's, en de vele manieren om deze te bewerken en te delen met iedereen die je lief is. als ik zou moeten kiezen tussen een iphone en een samsung galaxy, dan zou ik geen twee keer moeten nadenken en zou ik zeker kiezen voor een samsung galawy.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 Zoom Wit?

Zeer goede review. Ik zat net te twijfelen tussen een iphone 5s of een galaxy s4. Gebruik nu nog een iphone 5. Maar deze review heeft me overtuigd om voor de galaxy s4 te gaan!
Waar heb jij het over? Zeer goede review? Je bedoeld hopelijk niet bovenstaand stukje tekst.. Het is slechts een zeer beknopte mening over hoe goed ze het toestel vindt maar vermeld helaas zeer weinig informatie.

Voor de reviewer/ster: probeer je review in te delen in kopjes zodat je elk punt goed uitlicht :)
Wat is jouw probleem?
Dit is toch geen reactie op een leuke nieuwe Tweakster die een uur na registratie een hele positieve review schrijft?
Heb jij soms iets tegen Samsung medewerkers of hun familie?
Nee zeker niet tegen Samsung medewerkers die zo'n belaberde revieuw schrijfen. Wel slim om zich als vrouw aan te melden zodat een of andere kneus voor der opneemt. :')
ten eerste ben ik geen samsung medewerker of familie van een samsung medewerker
gewoon een vrouw die toevallig de nieuwe samsung galaxy S4 zoom mag uittesten en er super content van is
@ borbit en wie ben jij om te zeggen dat ik geen vrouw zou zijn? ik zeg toch ook niet dat jij een gayer bent ofzo
en als het zo'n slechte review is, snap ik helemaal niet waarom jullie allemaal de moeite doen om hem te lezen en dan nog jullie tijd erin steken om er commentaar onder te zetten die eigenlijk helemaal niets met de gsm temaken heeft
Dit review maakt mij blij dat ik mijn HTC ONE verkocht heb en morgen de iPhone 5S krijg.

Verder mooi en uitgebreid review, ook aan jou toegevoegde foto's te zien zit het inderdaad wel snor met de camera functies.
Wel 1 minpunt: je gebruikt teveel hoofdletters :D Dat mag je wel verminderen, verder top geschreven en mooi uitgewerkt.

@Borbit, dit is de galaxy ZOOM het niet de gewone Galaxy S4.
Dit toestel is qua snelheid etc niet te vergelijken met de S4.iPhone5

Mijn mond viel wel open (van het gieren) nadat ik op je profiel zag staan dat je de opleiding: leerkracht is.

[Reactie gewijzigd door LopendeVogel op 22 oktober 2013 22:09]

dank je voor de nuttige review dat handige scherm was mij ook al opgevallen heel erg fijn dat je nu zoveel foto's kan delen dat lukte mij ook niet met mijn iphone kun je me misschien vertellen waar die android shop zit want die kan ik niet vinden maar waarom kies je volgende keer eigenlijk voor een galawy?
op je gsm heb je rechts onder een icoon met allemaal kleine vierkantjes
en daar kan je de samsung apps of de play store terug vinden
hier kan je alle apps downloaden die je wil

ik vind de galaxy S4 zoom veel makkelijker in gebruik dan mijn iphone 4
ik vind het snelmenu super handig, de reactiesnelheid van het scherm is veel beter dan bij mijn iphone, duidelijkere fotos maar dat ligt natuurlijk voor de hand bij een gsm die daar speciaal voor op de markt gekomen is