Specificaties 2.1-set met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Samsung HT-F5200 Review

oner 22 oktober 2013, 2.165 views

Samsung HT-F5200

Pluspunten

• prijs
  • installatie was erg makkelijk
  • veel aansluitmogelijkheden
  • geluid was beter dan verwacht

Minpunten

• cd heeft geen resume functie na aan en uitschakelen

Geluidskwaliteit Score: 3
ik was opzoek naar een 2.1 set omdat ik thuis moelijk de boxen voor een 5.1 set kwijt kan.
Omdat ik al een samsung TV + telefoon had was de keuze vrij snel gemaakt om weer voor een Samsung te gaan.

Ik heb voor deze set gekozen vanwege de prijs en de mogelijkheden zoals BTooth.

Aansluiten was een fluitje van een cent, echt plug and play, onze televisie herkende gelijk de set en een update werd gelijk uitgevoerd.
Beeld kwaliteit is "gewoon" goed. Geluid is ook beter dan ik had verwacht.
De mogelijkheden zoals b.v. je telefoon koppelen en met spotify aspelen gaat prima. Geluid van mijn HTPC gaat nu ook via deze set, en dat is echt een hele verbetering t.o.v. onze tv

ik ben dan dus ook zeer tervreden over deze set.

• Samsung UE46ES6100

Heb jij ook een Samsung HT-F5200?