Specificaties 4,3" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart Review

LillyLagunaNewbie 22 oktober 2013, 254 views

Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart

Pluspunten

• Een geweldige combo: Denk maar eens aan de 10x optische zoom én de 16megapixel camera, deze kost makkelijk 140¤, daarbij heb je eveneens alle capaciteiten en mogelijkheden van de Samsung Galaxy S4, die ongeveer 550¤ kost. Gecombineerd betaal je minder voor de Samsung Galaxy Zoom dan voor beide toestellen apart.
  • De SMART modi op het apparaat zijn zo simpel in gebruik dat elke leek zich een professionele fotograaf waant. Het zorgt ervoor dat je alles met de juiste instellingen kunt vastleggen op een highdef foto. De kwaliteit verbaast me telkens weer.
  • Voordelen vind ik dus de volgende:
  • Heel handige SMART mogelijkheden om de perfecte instellingen te gebruiken voor het toestel
  • Zeer makkelijk om in te stellen (email, contactpersonen, etc) voor het smartphone gebruik
  • Supersnelle overdracht via Wi-Fi of bluetooth van de foto's naar je computer, dus geen nood aan kabeltjes
  • Prachtige foto- en geluidskwaliteit
  • Heerlijk dat je kunt zoomen met de lens terwijl je scrolt in je galerij
  • Handige functies, zo belt het toestel een contactpersoon automatisch op als je erop gaat staan en de 'bel-beweging' maakt. Dit is écht top!
  • Toestel is enorm snel, wanneer je gebeld wordt terwijl je een spelletje speelt, hervat het toestel zeer snel het spel
  • Spraakherkenning voor het typen van sms'jes is écht goed, het spelt de meeste woorden volledig correct bij een proper taalgebruik, weinig achtergrondgeluid en trage snelheid

Minpunten

• Momenteel heb ik maar een paar negatieve puntjes:
  • Het is een redelijk zwaar toestel, maar je hebt dan ook een supercamera én een supersnelle smartphone
  • Het toestel wordt redelijk warm bij het opladen, dus ik leg het sowieso op een koele plek
  • Het toestel is te afgerond om de zelfontspanner te gebruiken terwijl je het ergens neerzet
  • De batterij gaat niet zo lang mee.. maar ja, het combineert dan ook zoveel geweldige zaken in één.

Ik vind het dus een fantastisch product, zeker een aanrader voor mensen die graag foto's maken waar ze ook zijn, maar deze wel van een goede kwaliteit willen hebben!

Ik heb het toestel nu enkele weken in gebruik, en raak er echt wel aan verslaafd.

Het is makkelijk in gebruik, en op feestjes heb je niet meer de 'fotocamera-drempel' waarbij het soms raar is dat je zomaar een grote supercamera uithaalt. Nu hoeft dat niet meer raar te zijn, je neemt gewoon je gsm, je praat erover en hopaa, eventjes een foto maken. Het is makkelijk in gebruik en maak excellente foto's.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart?

Naast dat dit meer een lofzang dan een review is, maak je wel een paar fouten, dit is namelijk niet een S4 met een goede camera, het is een matige smartphone met een goede camera VOOR EEN SMARTPHONE. Het heeft praktisch dezelfde hardware als een S2, en dat zou ik toch niet meer een fantastische smartphone noemen en het heeft zeker niet de capaciteiten en mogelijkheden van een S4, ja, softwarematig hebben ze functies overeen, maar hardwarematig is het TOTAAL wat anders.