Specificaties 4,3" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S4 Zoom Wit Review

Band1t 20 oktober 2013, 387 views

Samsung Galaxy S4 Zoom Wit

Pluspunten

• mooi scherm
  • vloeiende interface
  • Super camera met manuele instelmogelijkheden

Minpunten

• Form Factor is misschien niet voor iedereen handig

We hebben deze Phone aangeschaft als vervanging van de S3 Mini. De reden om deze telefoon aan te schaffen was toch wel de camerafunctie en 10 optische zoom. Dit is eigenlijk een S4 Mini met een camera aan vast.

De form factor was even wennen, maar dit valt reuze mee na een tijdje gebruik. Het gewicht is wat zwaarder dan een normale Phone maar helemaal niet storend.

Het scherm is duidelijk verbeterd sinds de S3 mini en de interface is veel vloeiender.

Het cameragedeelte verdient ook een pluim, er zijn tal van automatische modi maar voor de mensen die meer willen zijn er tal van mogelijkheden om manueel alles in te stellen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 Zoom Wit?

2x dezelfde zwakke review in zwart en wit. 1x lijkt me afdoende.
2x dezelfde zwakke review in zwart en wit. 1x lijkt me afdoende.
en het maakt het ook niet uit of die wit of zwarts is 8)7
mwah, je wil nog wel eens telefoons hebben waar de coating van 1 bepaalde kleur slechter is dan de andere.

Maar zal niet uithalen.

Sowieso blijft dit eerder spam dan een 'review', en het 2x posten ervan bevestigd dat alleen
maar.