Specificaties 4,3" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S4 Zoom Wit Review

engelke69Newbie 19 oktober 2013, 336 views

Samsung Galaxy S4 Zoom Wit

Pluspunten

• positief + : de grote keuze aan apps, werkt snel en efficiŽnt, zeer goede camera met handige functies en flits, geheugen is uitbreidbaar

Minpunten

• negatief - : de dikte, het gewicht, de aankoop van apps gaat enkel via kredietkaart.

Hiervoor had ik een Lumia 710. Als app-freak is dit een grote tegenvaller. Daarom vond het ik super om een Android te kunnen proberen.

Ik heb hem nu een week en dit is mijn voorlopige ervaring:
Eerste reactie was "wauw, wat een mooi toestel" tot ik hem uit de doos haalde. Hoe hou je dat vast? Hoe leg je hem neer? Het vasthouden leer je snel maar het neerleggen blijft toch risicovol.
Hij stelt heel gemakkelijk in (zoals mail en social media) en is heel personaliseerbaar.
Om de camera te testen moet je toch even de tijd nemen. Zoveel mogelijkheden. Maar wel heel mooie foto's. Zelfs in moeilijke situaties (slechte verlichting, veel beweging) krijg je heel goed resultaat.
Van zodra je de camera aanzet, schuift de lens uit. Dus "geheime" foto's maken zoals bij een gewone gsm zit er niet in. Door de dikte en de plaats van de lens, heb ik ook constant de schrik om de gsm te laten vallen bij het typen of gamen.
Batterij vind ik nog goed meevallen. Het is en blijft een smartphone dus ge hoeft niet te verwachten om 3dagen toe te komen zonder opladen, maar als je hem iedere avond insteekt, val je niet zonder.
Je hebt maar 5gb bruikbaar intern geheugen, maar je kan tot 64gb uitbreiden met een SD-kaartje. Jammer is wel dat "standaard-apps" die je niet gebruikt, niet kunt verwijderen. Wel verbergen maar dan blijven ze nog plaats innemen he.

*conclusie*: zeer handig als je vaak denkt "had ik nu maar een camera bij" maar als sporadische gebruiker vind ik dat het niet opweegt tegen de lompigheid...

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 Zoom Wit?