Specificaties Actie, Avontuur, RPG-game voor de Wii - Bekijk alle specificaties

The Legend Of Zelda - Twilight Princess, Wii Review

Tlozoot 17 oktober 2013, 224 views

The Legend Of Zelda - Twilight Princess, Wii

Pluspunten

• Sinistere sfeer
  • Grafisch relatief sterk, en goed gedetaileerd
  • Soundtrack en geluid in het algemeen sterk

Minpunten

• Minder op het gebied van de standaard Zelda eigenschap: Exploration
  • Controls hadden beter gekund door meer variatie, en meer gebruik maken van de WiiMote's mogelijkheden
  • Weinig Side-Quests

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 3
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Kwaliteit en stabiliteit:
Op zich goed gedebugged, en zeker stabiel in gameplay.
Minor grafische imperfecties gezien maar voorderest goed te doen.

Prijs:
Tja wat valdt er nu nog over te zeggen, heb er zelf, naar mijn mening, te veel voor betaald maar dat is dan mijn eigen schuld ;)

Gameplay:
Leuk verhaal, een keer iets anders, met zijn sinistere karakter en uiterlijk.
Wel jammer dat het spel een belangrijk The Legend Of Zelda onderdeel mist: de Exploration factor.

Beeld:
Een groot plus punt, met zijn relatief realistische graphics, en fijn afgewerkte details

Geluid:
Zeer sterk met zijn Soundtrack, goed gecomponeerd en over het algemeen lekker om naar te luisteren.

Besturing:
Had beter gekund, Had naar mijn mening meer gebruik moeten maken van de WiiMote en Nunchuk, en dan met name het bewegen, zoals in Skyward Sword beter was uitgewerkt

Prestaties:
Beetje het zelfde als de eerste punten. Goed gedebugged en ook zeker boeiend.

-Replaywaarde:
OP zich leuk om na een lange tijd weer eens helemaal opnieuw te spelen, maar daarnaast weinig Side-Quests om in te begeven.

Conclusie: mooi spel dat zeker zijn plaats verdiend in de franchise.
Alles had achteraf altijd beter gekund, maar toch nog steeds een ijzersterk spel.

Heb jij ook een The Legend Of Zelda - Twilight Princess, Wii?

Naast de ernstige spelfouten (valdt... kom op) zie ik niet echt in waarom een review van Twilight Princess nu nog relevant is. Misschien zou je dat in je stukje nog even kunnen uitleggen.
Ben van plan om bij elk Zelda een review te schrijven, mede dankzij mijn liefde voor het spel :p
Nee maar serieus, Hij is nog te koop, en ten tweede weten tweedehands kopers dan hoe en wat lijkt mij..
aah, oke. ja sorry ik wou niet zuigen. Vroeg het me alleen af
Maakt niet uit hoor ;)