Specificaties 4,7" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Optimus 4X HD Zwart Review

RawstylezNewbie 15 oktober 2013, 438 views

LG Optimus 4X HD Zwart

Pluspunten

• prijs
  • scherm mooi helder

Minpunten

• Hapert
  • Soms vrij traag
  • Kan heel warm worden

ik heb LG nu al een tijdje in bezit en ondanks de vele goede reviews ben ik er toch niet echt tevreden mee. Sinds kort is de upgrade naar Android Jellybean mogelijk maar daar word het zeker niet beter van. hij hapert vaak bij het terug gaan naar het hoofdscherm vanuit bijvoorbeeld whatsapp dan duurt het 5 a 10 seconden voordat de apps ervoor komen. Daarbij word hij ook erg warm soms zorgelijk warm dat je hem echt even weg moet leggen. het batterij verbruik is wat je van de gemiddelde smartphone tegenwoordig kan verwachten namelijk matig. hij gaat meestal een dag mee van 9 tot 8 ongeveer bij regelmatig gebruik zodra je hem iets meer gebruikt word red die het tot 6 uur. Ik heb besloten om er een costum rom op te zetten misschien dat dat het verbeterd.

-EDIT-
Ik heb Cyanogenmod 10.1 stable realease erop gezet en nu loopt die als een zonnetje geen hapering geen lagg helemaal niks. hij is super snel nu en alles gaat vloeiend. aanrader.

Heb jij ook een LG Optimus 4X HD Zwart?

Reviews door de redactie

De standaard update van LG naar jellybean is inderdaad niet aan te bevelen. Ik draai hier op mijn 4X HD een costum rom, cyanogenmod. Android 4.3. Ik red makkelijk een hele dag met mijn batterij en alles is super vloeiend, veel beter kan de standaard rom dus. Koste mij wel wat tijd om de rom er op te krijgen.
Was ik ook net van plan om erop te gaan zetten :*) veel goede reactie's over gehoord en loopt erg soepel idd. had wel ergens gelezen dat die traag word onder de installatie?