Acer Aspire One 756-877B2ss Review

Tlozoot 14 oktober 2013, laatste update op 21 oktober 2013, 130 views

Acer Aspire One 756-877B2ss

Pluspunten

• goede bouwkwaliteit, erg stevig
  • Hardwarematige Wlan schakelaar
  • Sublieme prestaties
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Korte accu duur
  • Erg hoge warmte en geluids productie
  • Niet erg stijlvol

Prijs:
Had hem destijds tweedehands overgekocht voor 85,- en vondt dat zeer schappelijk, voor zijn prestaties toen der tijd.

Prestaties:
Ik kan er met gemak nog spellen zoals Grand Theft Auto San Andreas op spelen en was snel genoeg om te multitasken, natuurlijk niet met de standaard instellingen maar nadat ik die veranderd had kon ik met gemak de Virusscanner op high priority draaien,

Featureset :
Zijn hardwarematige Wlan-Schakelaar vindt ik erg handig, voor het swirtchen van off line en on line wat erg ernergie besparend kan zijn.

Beeld kwaliteit:
Het is geen full-hd, maar zeker wel goed om films op te kijken of te gamen, en dankzij de compactheid valdt de lagere resolutie niet zo veel op.

Bouwkwaliteit en robuustheid:
Zeker een 5/5! heb hem al een aantal keer laten vallen en werkt nog steeds 100%! Alleen jammer dat de oplader bijgeleverd niet zo lang mee gaat. Heb die al 2x moeten vervangen voor een nieuwe. Maar omdat het de zelf laptop niet is toch een vijf

Ergonomie:
Nogal slecht afgewerkt toetsenbord, en niet bepaald stijlvol. Het doet zijn ding zonder toeters of bellen.

Warmte en geluids productie:
Eerst erg hoge warmte productie, en na de cpu fan te hebben schoon geblazen zodat hij weer ging draaien erg hoge geluidsproductie, En dat kan best storend zijn.

Mobiliteit een 5 echter is de accu dramatisch slecht, zelfs na een nieuwe te hebben geprobeerd, wekrte hij nog net een paar uur op volle toeren.

Heb jij ook een Acer Aspire One 756-877B2ss?