MSI N610GT-MD2GD3/LP Review

Lordcat33 12 oktober 2013, laatste update op 26 november 2013, 192 views

MSI N610GT-MD2GD3/LP

Pluspunten

• Extreem goed voor Low-end GPUs, overclockbaar, relatief stil.

Minpunten

• Slechte Standaard koeling, moet getweakt worden.

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Een mooie kleine maar toch best wel krachtige kaart, ik had deze December 2012 gekocht en ondanks vele overclockpogingen (sommigen erg succesvol, sommiggen helemaal niet, ik heb een krap voedingsbudget) draait hij nog erg stabiel, Mijn PSU heeft heel weinig stroom over voor dit beestje maar alsnog valt hij redelijk te overclocken, erg stroomzuinig dus!
omdat mijn CPU al weer jaren van zwaar gebruik kent en bottleneckt vallen games zoals Metro 2033 niet te spelen ( veel te lage Frames Per Second) maar toch vallen games zoals Skyrim in High gladjes te spelen, een minpunt dat echt onontkeerbaar is is dat de Default Fan Management niet al te goed is waardoor de temperatuur al gauw op 90C zit, een handige tip daarvoor is om MSI Afterburner te gebruiken en de fan default op 100% te zetten, maakt wat herrie maar zorgt ook voor een langere levensduur, nu draait hij gemiddeld op 40C tot 60C in zware gaming. Toppertje voor de prijs!

Heb jij ook een MSI N610GT-MD2GD3/LP?