Specificaties Rad. HD6450 (625MHz), 1GB DDR3 - Bekijk alle specificaties

Club 3D Radeon HD 6450 1GB PCI Express x1 Noiseless Review

lucaswouters199 9 oktober 2013, 1.018 views

Club 3D Radeon HD 6450 1GB PCI Express x1 Noiseless

Pluspunten

• Lage prijs
  • Voldoende prestaties
  • Weinig geluid
  • Goede beeldkwaliteit
  • Goede bijgeleverde software

Minpunten

• Sommige video's of games haperen af-en-toe

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Zeer goede videokaart voor een erg lage prijs.
Ik heb een server-PC met erg snelle processor, maar aangezien er geen videokaart in zat, en ik de PC toch op een 1080p scherm wou aansluiten, ging ik naar videokaarten zoeken. Aangezien in de PC die ik heb alleen PCI-e x8 en PCI-e x4 aansluitingen zitten, ben ik naar dat soort videokaarten gaan zoeken. Uiteindelijk vond ik deze, na bestellen bij Megekko, kwam de videokaart de volgende dag al binnen. De videokaart was binnen enkele seconden ge´nstalleerd, ook zit er een driver-cd meegeleverd, waar de benodigde drivers op staan (incl. overclocksoftware). Ik heb de videokaart overgeclockt naar de hoogst mogelijke instellingen. (GPU-klokinstellingen= 725MHz, Geheugenklokinstellingen= 800 MHz). Ik gebruik de videokaart voor games zoals Minecraft en GTA IV, en ze lopen erg soepel met deze videokaart, en dat voor de erg lage prijs. Ook is de temperatuur van de videokaart meestal rond de 40-50 graden celcius, en hoor ik de videokaart niet.

Heb jij ook een Club 3D Radeon HD 6450 1GB PCI Express x1 Noiseless?

... en hoor ik de videokaart niet.
...omdat er misschien geen fan op zit?
"Ik heb een server-PC met erg snelle processor"

Je gebruikt een server om te gamen?....
Ga huilen hij wil gamen met een xeon en niet iedereen krijgt zomaar gamepc's van zn ouders dus hij heeft nog een oude pc, handig om te gebruiken toch?!