Club 3D Radeon HD 6450 1GB PCI Express x1 Noiseless Review
Zeer goede videokaart voor een erg lage prijs.
Ik heb een server-PC met erg snelle processor, maar aangezien er geen videokaart in zat, en ik de PC toch op een 1080p scherm wou aansluiten, ging ik naar videokaarten zoeken. Aangezien in de PC die ik heb alleen PCI-e x8 en PCI-e x4 aansluitingen zitten, ben ik naar dat soort videokaarten gaan zoeken. Uiteindelijk vond ik deze, na bestellen bij Megekko, kwam de videokaart de volgende dag al binnen. De videokaart was binnen enkele seconden geïnstalleerd, ook zit er een driver-cd meegeleverd, waar de benodigde drivers op staan (incl. overclocksoftware). Ik heb de videokaart overgeclockt naar de hoogst mogelijke instellingen. (GPU-klokinstellingen= 725MHz, Geheugenklokinstellingen= 800 MHz). Ik...
Pluspunten
Lage prijs Voldoende prestaties Weinig geluid Goede beeldkwaliteit Goede bijgeleverde software
Minpunten
Sommige video's of games haperen af-en-toe
Eindoordeel
Ik heb een server-PC met erg snelle processor, maar aangezien er geen videokaart in zat, en ik de PC toch op een 1080p scherm wou aansluiten, ging ik naar videokaarten zoeken. Aangezien in de PC die ik heb alleen PCI-e x8 en PCI-e x4 aansluitingen zitten, ben ik naar dat soort videokaarten gaan zoeken. Uiteindelijk vond ik deze, na bestellen bij Megekko, kwam de videokaart de volgende dag al binnen. De videokaart was binnen enkele seconden geïnstalleerd, ook zit er een driver-cd meegeleverd, waar de benodigde drivers op staan (incl. overclocksoftware). Ik heb de videokaart overgeclockt naar de hoogst mogelijke instellingen. (GPU-klokinstellingen= 725MHz, Geheugenklokinstellingen= 800 MHz). Ik gebruik de videokaart voor games zoals Minecraft en GTA IV, en ze lopen erg soepel met deze videokaart, en dat voor de erg lage prijs. Ook is de temperatuur van de videokaart meestal rond de 40-50 graden celcius, en hoor ik de videokaart niet.
Heb jij ook een Club 3D Radeon HD 6450 1GB PCI Express x1 Noiseless?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (4)
...omdat er misschien geen fan op zit?... en hoor ik de videokaart niet.
Je gebruikt een server om te gamen?....
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn