Lenovo IdeaCentre A730-00049 Review

denhuff 3 oktober 2013, 1.829 views

Lenovo IdeaCentre A730-00049

Pluspunten

• windows 8 werkt perfect met dit touch scherm
  • zover ik kan zien werkt alles perfect, en snel genoeg
  • specs zijn voor mij meer dan genoeg
  • uitpakken,uitvouwen,aanzetten, en je kunt meteen aan de slag

Minpunten

• ff uitzoeken om recovery disk te maken omdat die niet als schijf wordt mee geleverd
  • image gemaakt via clonezilla, moest eerst in bios "legacy" mode kiezen anders start hij niet van cd op.
  • had eigenlijk wel Blue-Ray speler verwacht
  • zoals gedacht veel "bloatware" moeten verwijderen

Features Score: 4
zocht een pc met 27" scherm met hoge resolutie met i7. en ik wilde geen "zooi"op mijn bureau. verder wilde ik geen i-mac. vanwege het design kwam ik op deze uit. persoonlijk vind ik het scherm er mooi en gebruik vriendelijk uit zien. touch functies zijn wel leuk maar die zijn niet echt gewenst voor mij.werkt een beetje vreemd zon groot scherm en uitgestrekte armen. voor demonstraties en uitleg is het wel geweldig. los scherm en desktop zou goedkoper zijn maar dan heb ik weer van alles op bureau staan.en een i7 in mini behuizing was niet te vinden
ik ben een medium gebruiker en daar leent deze AIO zich erg goed voor.mooi groot scherm , mooi design.

Heb jij ook een Lenovo IdeaCentre A730-00049?

Het is idd vreemd dat er geen Blue-Ray speler meer inzit. In het vorige model zat deze nog wel.
zou je deze review nog een update willen geven betreffende de touch functies i.c.m. De speciale voet? Ik heb er een tijdje mee in de winkel staan spelen en ik kan enkel bekennen dat ze het afstand probleem interessant hebben opgelost, aangezien je het scherm naar je toe kan trekken.. Grappig was dat de andere klanten in de winkel dachten dat ik een demo van het apparaat gaf ;) .

De webprijs die lenovo er zelf aan hangt van 1800 euro is een de hoge kant, maar daar bij moet je een i7 pc incl 8gb rekenen, helaas zonder ssd, maar dan wel een 27" touch scherm, dan wordt het iets redelijker.
touch ervaring is met win8 erg goed. zeker met dit grote scherm
bij foto's en maps gebruik ik die veel. verder word hij als desktop gebruikt
ik vind de hoge resolutie een groot pluspunt. was laats bij kennis die het vorige type had met "gewone" resolutie" en was wel schrikken.

prijs is redelijk hoog. maar ben er erg tevreden over
ik hoor hem nooit, ook ventilator niet.