Sweex LW050UKV2 Review

Sweex LW050UKV2

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Bereik

Minpunten

• Het merk Sweex is zwaar ondergewaardeerd

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Sweex Wireless Router LW050v2

Nadat ik over ben gestapt naar Telfort 20 mb internet heb ik nog een tijdje op een SpeedTouch 716v5 modem geinternet van kpn , De speedtouch werkte niet goed met telfort samen de telefoon werkte niet altijd en internet verbinding viel spontaan weg . Daarna was ik het zat en heb ik bij ons op de zaak een Sweex LW0050v2 draadlooze router gekocht voor 25 euro . De reden waarvoor ik voor deze Sweex router heb gekozen is simpel . Deze router werkt perfect we hebben er op de zaak zeer veel van verkocht en echt nog geen eentje terug gezien.

Aansluiten was een gemakkelijk gewoon inpluggen in het ZyXEL modem en hij werkte meteen (zonder beveiliging) . Na wat beveiligingen ingesteld te hebben werkt de router perfect en de pagina's verschijnen nog sneller op het beeld . Ik heb vol bereik en er zitten toch een paar dikke muren tussen de router en de kamer waar ik zit . Totaal werken er 3 Systemen en 2 Laptop op en allemaal zijn ze draadloos .

Dit bewijst weer dat goedkoop niet altijd duurkoop is .

Ben zeer tevreden met deze draadlooze router van Sweex

Een echte aanrader

• Speedtouch 121G USB
  • Conceptronic C300RC PC Card
  • Sweex LW053 USB
  • Sitecom WL-171 PCI
  • Digiconnect 11-G PCI

Heb jij ook een Sweex LW050UKV2?

Ik heb deze ook gehad, maar weer teruggebracht. Hij resette nl. aldoor spontaan na een aantal uren. Bij nazoeken op internet bleken meer mensen hie rlast van te hebben. Je kunt het wel controleren door de datum/tijd in de router goed in te stellen en een dag later kijken of het nog goed staat en niet op 1 januari 2005 oid.

Verder weinig op aan te merken. Maarja, stabiliteit is toch wel een belangrijk puntje...
Zelfde probleem hier gehad :S

Daarna maar voor WRT54GL gegaan met linux (beter bereik meer opties blabla) erop :)

Heb daarentegen wel PowerLAN adapters van Sweex en die doen het prima.