Specificaties 47" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 47LA6918 Zwart Review

boom36Newbie 2 oktober 2013, 1.148 views

LG 47LA6918 Zwart

Pluspunten

• goed en makkelijk in te stellen
  • 4 3d brillen plus 2 dual gaming brillen
  • geluid veel beter dan mijn vorige tv had hier voor een sony w5500.
  • wat ook fijn werkt is dat hij erg veel video formaten afspeelt via de usb
  • jammer genoeg geen 3d blu ray

Minpunten

• ik heb hem dus opgehangen gelukkig had ik van mijn vogel wandsteun alles goed bewaard want de box die bij deze tv aan de achterkant zit ,zit precies op de plek waar de beugel komt dus je hebt afstand houders nodig .
  • en dan de updates je verwacht dat die wel via de tv zelf kunnen hij pakt er wel een paar maar er staan er op internet bij LG noch een paar en die moeten via een usb stick .en daar voor moet je wel even zoeken hoe dat weer werkt .
  • (lege usb naam map moet LG_DTV

Inbrandgevoeligheid Score: 5
mijn eerste review hier.
ik vind het zo ie zo een mooi tv om te zien zit geen lijst aan de voorkant .
wel als de tv aan staat hou je een smal zwart randje aan de zijkant en onder en boven.er zit een leuke voet bij maar ik heb hem opgehangen dus die die staat mooi te zijn in de kelder . veder is de afstandsbediening even wennen maar dat gaat vrij snel vind hem nu al handiger dan een gewoonen ab .
bijna vergeten deze tv is vergelijkbaar met een boel ander type nr bijv la6928
la6908 la6608
o ja waarom deze tv omdat hij 2 weken terug bij de makro 845 euro was en daar heb je voor 47 euro 5 jaar garantie.

• 3d blu ray speler

Heb jij ook een LG 47LA6918 Zwart?