Samsung UE55F8000SL Zwart Review

low profile197 2 oktober 2013, 2.180 views

Samsung UE55F8000SL Zwart

Pluspunten

• ik was positief verast over het instel gemak, en de instel mogelijkheden van de TV.

Minpunten

• heb ik nog niet kunnen vinden

omdat ik een aanbieding van Samsung kon combineren met een aanbieding van de expert voor hun 45 jarig bestaan, heb ik de TV voor een super lage prijs kunnen aanschaffen.
over kwaliteiten op de lange duur kan ik nog geen review geven omdat ik de TV slechts een week heb.
daar bovenop kreeg ik van de medewerker van de expert ook nog eens een paar 3d films om uit te proberen te leen. een echte top service.
het uitpakken was goed te doen ondanks dat ik alleen was op dat moment.
en de tv stond en werkte in een kwartiertje, het instellen naar smaak duurt wat langer, voornamelijk doordat de kleur instellingen zo uitgebreid zijn. per HDMI ingang is dit apart instelbaar wat perfect is om de beelden voor b.v. ps3 anders in te stellen dan de HDMI voor de blueray en de HDMI voor de settopbox.

Heb jij ook een Samsung UE55F8000SL Zwart?

Reviews door de redactie

Je zegt "geen minpunten" en toch 4 sterren op pixeldefecten. Oftewel: toch defecte pixels? En dan is dat geen minpunt?
Hoe zijn verder de eerste indrukken, bijvoorbeeld betreffende kleurweergave en contrast/helderheid?
er staat bij 5 sterren, dat er na verloop van tijd geen pixzel defecten mogen zijn. ik heb de tv slechts 1 week en kan daar nu nog niks over zeggen vandaar geen 5 sterren.

mijn ervaring met kleur weergave helderheid en contrast zijn dat deze heel uitgebreid zijn in te stellen, en dat je dat dan ook duidelijk ziet.(bij mijn vorige tv kon je het wel instellen maar je zag geen verschil.

ik heb uiteindelijk met de 2 acties bij elkaar 1839 euro betaald.

[Reactie gewijzigd door low profile197 op 3 oktober 2013 14:01]

Hoi,

ik wil ook op zeer korte termijn de televiesie kopen. Geldt die actie van Expert nog?
Hoi,

je kan ze even bellen? was de 45 jaar jubileum actie. de actie van Samsung voor de 400 euro terug is volgens mij wel afgelopen.