Blackmagic Design Intensity Shuttle USB 3.0 Review
Ik heb dit product gekocht zodat ik opnames kan maken van Xbox 360 spellen. Echter doken na aankoop de slechte punten van dit apparaat op.
Ten eerste was het moeilijk het apparaat aan de praat te krijgen. Na lang zoeken bleken de meest recente drivers ervoor te zorgen dat je computer geen beeld ontvangt. Verder heb je hele specifieke USB 3.0 instellingen nodig.
Ook valt de het apparaat tijdens het opnemen soms voor een seconde uit, waardoor je hele opname niet meer goed is.
Minpunten
Meest recente drivers zorgen ervoor dat het niet werkt. Zeer specifieke USB 3.0 configuratie nodig. Valt soms uit tijdens opnemen. Kan geen 1080p in 60fps opnemen. Meegeleverde software gelimiteerd.
Eindoordeel
Ik heb dit product gekocht zodat ik opnames kan maken van Xbox 360 spellen. Echter doken na aankoop de slechte punten van dit apparaat op.
Ten eerste was het moeilijk het apparaat aan de praat te krijgen. Na lang zoeken bleken de meest recente drivers ervoor te zorgen dat je computer geen beeld ontvangt. Verder heb je hele specifieke USB 3.0 instellingen nodig.
Ook valt de het apparaat tijdens het opnemen soms voor een seconde uit, waardoor je hele opname niet meer goed is.
Ten eerste was het moeilijk het apparaat aan de praat te krijgen. Na lang zoeken bleken de meest recente drivers ervoor te zorgen dat je computer geen beeld ontvangt. Verder heb je hele specifieke USB 3.0 instellingen nodig.
Ook valt de het apparaat tijdens het opnemen soms voor een seconde uit, waardoor je hele opname niet meer goed is.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Blackmagic Design Intensity Shuttle USB 3.0?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!