Siemens WD14H540NL Review

Femme 30 september 2013, 554 views

Siemens WD14H540NL

Droogresultaat Score: 3
Wasresultaat Score: 4

Ik heb 'm nu ruim een half jaar en ben tevreden met deze was/droogcombinatie. Mijn referentiekader op het gebied van wasmachines en drogers is niet erg groot. Dit ding is in ieder geval een heel stuk stiller dan mijn vorige Bosch en hij gaat ook niet aan de wandel. Ik heb de wasmachine in de kelder staan wat een aaneengesloten ruimte is met mijn keuken en woonkamer (zonder deuren). Ik kan desondanks prima ongestuurd werken of film kijken terwijl de wasmachine draait.

De bedieningsknoppen reageren niet altijd even goed, verder heb ik weinig aanmerkingen. Een droger heb ik nooit eerder gehad. Voordeel van een was/droogcombo is dat je in één run kunt wassen en drogen. Dit duurt ongeveer vijf uur bij dit apparaat.

Ik heb er destijds 830 euro voor betaald en dat vond ik wel een goede deal.

Heb jij ook een Siemens WD14H540NL?