HTC Butterfly S Review

papa-langkous 28 september 2013, 601 views

HTC Butterfly S

Pluspunten

• Accuduur
  • Beeldkwaliteit/kleur weergave
  • Geluid
  • Vormgeving/kleuren
  • Nfc
  • Lte

Minpunten

• Verlichting van de Software matige knoppen gaat te snel uit
  • Home display van htc niet te verwijderen, alleen te verplaatsen.

Heb het toestel nu ruim twee maanden in gebruik. Processor is wel dezelfde als in de One, maar hoger geklokt. Gelukkig heeft deze wel een sd sloot, wat voor mij in combinatie met de grote accu de doorslag heeft gegeven. Scherm is goed t.o.v mijn Samsung S3, foto hebben goeie kwaliteit, ook in het donker. Front camera heeft een soort groothoek, waar je goeie foto's mee maakt. Het toestel ligt door de vorm goed in de hand en is netjes afgewerkt. Helaas geen aluminium, maar plastic. Heb de rode genomen, wat in combinatie met de zwarte vierkant en rode speakers super oogt. Geluid van de twee speakers aan de voorzijde is ook geweldig (boomsound). Gebruik het toestel zeer langdurig, wifi, gps etc. In tegenstelling tot mijn S3, die al om half tien avonds leeg was, red deze het tot ruim na middernacht met mijn gebruik. Sofware draait tot nu toe ook soepel, geen lag of haperingen. Jammer van htc daar ze deze niet hebben uitgebracht, want ik denk dat er genoeg mensen zouden zijn die hem hadden willen hebben. Tot nu toe en van mijn beste smartphones tot nu toe.

Heb jij ook een HTC Butterfly S?

Zeer korte review met slecht taal gebruik "sd sloot", "goeie".
tevens: "Jammer van htc daar ze deze niet hebben uitgebracht" hoe ben jij er aan gekomen?
"Heb de rode genomen, wat in combinatie met de zwarte vierkant en rode speakers super oogt." welk zwart vierkant?

voeg de kopjes toe van de beoordelingen en schrijf per kopje wat je er van vind, dat maakt het al een stuk beter. foto's kunnen ook goed zijn. voor je review.

@bennovdyk, thnx is aangepast.

[Reactie gewijzigd door skoozie op 29 september 2013 13:31]

Opzich wel grappig dat je over taalgebruik begint terwijl je zelf ook "aal" zegt in plaats van taal.
Voor een telefoon die nu 2 maanden in gebruik is, is het wel heel karig.