Specificaties 4" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia P Zilver Review

DanepussNewbie 26 september 2013, 283 views

Sony Xperia P Zilver

De Sony Xperia P heeft een mooi design, maar ik vind hem vreselijk onhandig. Met mijn vorige telefoon heb ik vier jaar gedaan, ik ga super goed om met mijn spullen. Deze telefoon, die ik pas sinds januari heb, vertoont nu al flinke kuren. Er zit een ruis/verstoring als het toestel geluid afspeelt. Daarnaast is er ook al een onderdeel los gegaan. Het was sowieso geen stabiel toestel, maar dit bevestigd het.
De accu gaat erg snel leeg en het komt vaak vast dat het toestel vast loopt.

Verder is, zoals ik eerder noemde, het design wel mooi strak. Ook vind ik het toestel redelijk snel, makkelijk in gebruik en heeft het een mooi scherm/uitwerking.

Al met al zou ik het toestel NOOIT opnieuw kopen. Prijs/kwaliteit verhouding is waardeloos. En ik zoek nu alweer naar een nieuw toestel...

Heb jij ook een Sony Xperia P Zilver?

Reviews door de redactie

Hier wordt niemand wijzer van :s
Sorry ik zal oefenen met mn review skills. Maar als je m wilt kopen, zou ik het je afraden. ;) zo beter?
Accu die snel leegloopt is als volgt op te lossen: ga naar je apps, disable de Calendar Widget en vervolgens Force Close je de Calendar Widget.
DIt zorgt er voor dat die Calendar Widget nooit meer opstart, en vervolgens heb je weer een prima batterijduur.