Specificaties 200GB 3.5" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

WD WD2000JB, 200GB Review

gomaster 12 mei 2005, 526 views

WD WD2000JB, 200GB

Pluspunten

• Stabiel / redelijke snelheid
  • Niet duur voor 200gb

Minpunten

• Geluidsproductie

Ik heb deze schijf nu iets meer dan een jaar en nog nooit problemen gehad. De prestaties zijn zeker goed te noemen. Nog nooit last gehad van mogelijke problemen die te kunnen liggen aan slechte prestaties. Het enige nadeel aan deze hd vind ik de geluidsproductie. Hij is niet super hard, maar ook niet echt stil. Wat mij wel opvalt is dat alleen de rotatie te horen is. De schrijf / lees acties zijn nagenoeg onhoorbaar voor mij. Een pluspunt aan deze hd vind ik de prijs. Toen ik hem kocht was hij niet duur voor het aantal gb's. Ook is hij dus stabiel gebleken, omdat ik er nog nooit wat mee heb gehad. Al met al dus een goede hd op het geluid na.

Heb jij ook een WD WD2000JB, 200GB?