Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Samsung VG-KBD1500 Review

tweakerjan 24 september 2013, 641 views

Samsung VG-KBD1500

Pluspunten

• leuk stuk plastic

Minpunten

• hij doet het niet!

Niet kopen!!

Ik heb dit toetsenbord gekocht om niet elke keer de zoekopdrachten met de gewone afstandsbediening te moeten intoetsen. Het leek me wel gemakkelijk om dat met een speciaal daarvoor gemaakt keyboard te doen.

Helaas!! Als je in de Youtube app op je smart-TV (ook Samsung) de pijltjes- of lettertoetsen wil gebruiken heb je een probleem : Die doen het niet! Hoe suf is dat???

Google zegt dat het door Samsung komt en Samsung levert dit apparaat uit zonder erbij te vertellen dat het niet werkt in de Youtube app. In de gewone afstandsbediening doen de pijltjestoetsen het wel, dus daar kan Samsung in ieder geval iets aan doen.

Je zou toch verwachten dat Samsung en Google dit samen kunnen oplossen maar het probleem bestaat al meer dan een jaar!

Samsung en Google : FIX THIS ISSUE!!

Mijn TV is een UE50ES6710 van Samsung.

• UE50ES6710

Heb jij ook een Samsung VG-KBD1500?

Dien een klacht in bij Samsung Ún Google. Dit zou een puntje kunnen zijn in een echte review, maar dit is puur je gal spuwen.
Dit is een waarschuwing die ik graag had gelezen voordat ik hem kocht en verder heb ik bij Google Ún Samsung geklaagd.
Beetje heel erg duur voor zo'n dingetje als je het mij vraagt.
Heb je toevallig een Samsung Galaxy xxxxxx apparaat?
Als het goed is kan je dan op dezelfde manier je TV bedienen, maar dan werkt het waarschijnlijk wel :+
Dit is geen review, dit is klagen.
Als hij het niet doet, dien een rma in of stuur hem terug, dit helpt je echt niet verder!
Ik ben wel blij met de waarschuwing; voorkomt voor mij een miskoop.
Bedankt voor de waarschuwing, ik ben op zoek naar een geschikt toetsenbord voor mijn Samsung smarttv. Helaas werkt de TV niet samen met mijn Apple wireless keyboard, vreemd.