Microsoft Wireless Desktop 3000 Review
Ik klikte alleen maar op "uitgebreide review schrijven", omdat ik een "opmerkingen" veld mis. Er is namelijk 1 ding wat erg vervelend is, namelijk bij de muis. Het is erg lastig om met het draaiwieltje in het midden een klik uit te voeren, zonder daarbij te scrollen of dat het gewoon niets doet.
Pluspunten
Doet gewoon wat het moet doen, een draadloos toetsenbord+muis zijn.
Minpunten
Klikken met draaiwieltje is uitermate lastig!
Eindoordeel
Ik klikte alleen maar op "uitgebreide review schrijven", omdat ik een "opmerkingen" veld mis. Er is namelijk 1 ding wat erg vervelend is, namelijk bij de muis. Het is erg lastig om met het draaiwieltje in het midden een klik uit te voeren, zonder daarbij te scrollen of dat het gewoon niets doet.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Microsoft Wireless Desktop 3000?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Hierbij nog een reactie, omdat ik een "opmerkingen" veld mis bij het schrijven van een simpele review:
Het klikken met het draaiwieltje is uitermate lastig en vervelend, vaak werkt het niet of scroll je van de link vandaan waar je op wilde klikken.
Het klikken met het draaiwieltje is uitermate lastig en vervelend, vaak werkt het niet of scroll je van de link vandaan waar je op wilde klikken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn