Tatung V32MAAK-ET1 Zilver, Zwart Review

jlease 19 september 2008, laatste update op 25 april 2009, 902 views

Tatung V32MAAK-ET1 Zilver, Zwart

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • beeldkwaliteit
  • mogelijkheden/aansluitingen
  • degelijke indruk

Minpunten

• nog steeds geen

Dit is de 81 cm (32") LCD TV die ik heb ontvangen als kado bij mijn nieuwe gsm via www.mobieletelefoons.nl

Er was weinig te vinden op Inet vandaar deze (korte) beoordeling. De specs zijn terug te vinden via http://www.tatung.eu/
Ik kan eigenlijk heel kort zijn, ik vind hem nml helemaal prima.

Netjes verpakt, meer dan voldoende beschermd, begon ons eerste LCD avontuur. De TV is mooi vormgegeven, de zwart glimmende kast met een zilveren bies oogt zeker niet slecht. De stevige voet en mogelijkheid om aan de wand te monteren zien er degelijk uit, mag ook wel weegt bijna 20 kilo, de bedieningsknoppen zijn weggewerkt aan de zijkant, aansluitingen aan de achterkant.

Aansluiten via de digitale UPC box stelt natuurlijk niets voor, de beeldkwaliteit daarentegen wel. Ik was verrast, voor een 'gratis' TV had ik niet al te hoge verwachtingen maar ik ben blij, erg blij.

De specificaties spreken voor zich maar dat moet zich dan natuurlijk wel uiten in een mooi beeld, daar staat ie tenslotte voor in de kamer, en dat doet ie.

Heldere kleuren, contrast is prima, geen defecte pixels, ruime instelmogelijkheden, zelfs per ingang kun je de kleuren en settings aanpassen.. het geluid is goed, niets meer en niets minder (wij draaien het geluid toch meestal over de dolby set). Overigens van een brom toon is geen sprake (om het even welke instelling), op gathering lees je daar iets over.

Ik kan nog geen lange termijn beoordeling invoeren maar ben na deze paar dagen een uiterst tevreden Tatung kijker, vandaar ook de hoge beoordelingen.

25-04-2009 nog steeds erg tevreden

Heb jij ook een Tatung V32MAAK-ET1 Zilver, Zwart?

Ik heb precies dezelfde tv ook van dezelfde zaak.
Ik ben het redelijk eens met je review, behalve over het beeldkwaliteit, ik heb kabel,digitenne, en hd materiaal.
Ik moet zeggen dat kabel en digitenne bij redelijk tegenvielen kwa kleuren en scherpte, hd materiaal is wel heel erg mooi.
kabel als in analoog? Sowieso valt digitenne ontzettend tegen, op welke bron je het ook uitzend. De bandbreedte die digitenne heeft is erg klein en doordat het uit de ether komt heb je zelfs last van auto's die langsrijden.
Idd het kabelsignaal is ook bij ons niet je van het, het signaal achter de UPC digitale TV is echter helemaal prima.

DVD's en het signaal van mijn laptop (HDMI) zien er ook top uit, vandaar dat ik de beeldkwaliteit ook als erg goed ervaar en beoordeel.