Specificaties 2.1-set met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Philips Home Cinema HTB7250D/12 Review

hansboorsma 22 september 2013, 2.686 views

Philips Home Cinema HTB7250D/12

Pluspunten

• Gebruiksgemak.

Minpunten

• afstandsbediening reageert traag

Geluidskwaliteit Score: 4
8,0 - 06 september 2013
“Een verademing om nu eens een apparaat gekocht te hebben wat gewoon doet wat het beloofd. Alles werkt gewoon. WIFI, Bleutooth, Netwerkverbinding, Smart TV enz. En simpel ook. Je heeft geen ICT deskundige zijn om de bediening van deze de Philips te begrijpen. Het apparaat lijkt met je mee te denken. Met mijn Samsung Galaxy Note 10.1 had ik binnen 2 minuten een bleutooth verbinding. PC duurde ietsje langer. Ik speel nu al mij muziek draadloos af vanaf PC of tablet. Youtube afspelen op je tv kan ook, middels de speciale Youtubesite. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, heb de Philips net een week. Geluidskwaliteit: De beoordeling hiervan is natuurlijk afhankelijk van wat je gewend bent. Ik kan wel zeggen dat het me niet tegen valt voor van die kleine luidsprekers. Surround met twee speakers en 1 basmodule is niet mogelijk, maar je krijgt toch een hele andere beleving bij een film. Denk hierbij vooral aan het grote hoorbare verschil tussen gesproken geluiden en de overige geluiden zoals effecten en muziek. Die zijn op je tv meestal één grote brei, maar met deze Philips hoor je alles afzonderlijk. 1 minpuntje heb ik al wel ontdekt. Het apparaat reageert traag op de afstandsbediening. Het lijkt net of de batterijen bijna op zijn. Kan zijn dat de meegeleverde batterijen inderdaad al bijna leeg zijn, dat heb ik nog niet gecontroleerd. In dat geval mag Philips mij een doos sturen :-). Zoals gezegd is het nog te vroeg om een cijfer te geven voor duurzaamheid.

Heb jij ook een Philips Home Cinema HTB7250D/12?

Hoi, heeft deze set ook NPO & RTL gemist?
Hallo Klaas
RTL gemist wel
NPO niet
Vaag, ik had interesse in de 5250HTB maar die heeft 'gewone Smart TV', zonder NetTV en dus geen uitzending gemist. (ge-checked met Philips Helpdesk)

Deze heeft wel 'Smart TV Plus', met NetTV en zou uitzending gemist van alle omroepen moeten hebben. Moet je niet een app installeren om het wel te krijgen?

Ik zie door de bomen het bos niet meer bij de Surround Sets...
Heeft uitzending gemist van RTL (RTL XL) en van Ned. 1, 2 en 3.
Heeft ook Net Tv..
Verder facebook Youtube etc etc..
Verder heb je App Gellery, daarmee kun je zon 50 apps installeren, veelal betaal tv apps
Kun je ook netflixen op deze home cinema set? Ik kan het nergens terugvinden op het net..

[Reactie gewijzigd door RogazP op 23 januari 2014 15:35]