Whirlpool WSC5534A+X Review

Anoniem: 523744 22 september 2013, laatste update op 22 september 2013, 350 views

Whirlpool WSC5534A+X

Energieverbruik Score: 1

Ben zeer ontevreden over deze koelkast. Heb het momenteel 1,5 jaar en in die tijd is hij 5 maal gerepareerd. Eerst maakte die een heel hard geluid. Toen de monteur kwam maakte de koelkast toevallig niet het geluid en toen werd op de reparatiebon gezet dat het geluid dat wij hoorden ''normaal'' was. Hele slechte service vanuit Whirlpool en ze deden/doen moeilijk m.b.t. reparaties.

Het koelgedeelte is 2x kapot gegaan waardoor ik alles in de koelkast kon weggooien en de monteur kon beide keren pas na 1,5 week komen, waarna de koelmotor 2 x is vervangen. Dus 1,5 week geen koelkast. Daarna heeft het condensreservoir gelekt, waardoor we waterschade hebben gehad. Ik heb nu al 5x vrij genomen van me werk om een monteur te ontvangen. Na meerdere verzoeken geen nieuwe koelkast of geld terug gekregen, terwijl we nu al 1 jaar bezig zijn met dit getouwtrek. Ik koop nooit meer iets van Whirlpool en adviseer dan ook aan iedereen deze koelkast NIET kopen.

Heb jij ook een Whirlpool WSC5534A+X?

ugh wat een pech, sterkte ermee!
Waarom plaats je dit als revieuw? Dit is iets voor op het fora, Bij een revieuw bespreek je het product. Je moet dan ook iets vertellen over de eigenschappen en eigenaardigheden van de koelkast, os van de problemen ermee. Die mag je dan in een apart hoofdstuk plaatsen en 1 ster voor betrouwbaarheid geven. Wij zijn nu helemaal niets wijzer geworden en toekomstige kopers hebben er ook weinig aan.