Samsung Galaxy S4 16GB Zwart Review

michaelw1998 19 september 2013, 1.728 views

Samsung Galaxy S4 16GB Zwart

Pluspunten

• accuduur
  • full hd scherm
  • software
  • design
  • features

Minpunten

• als helderheid hoog is dan kun je een soort 'ge-knipper' zien bij het kijken van een film.

Aan de S4 valt eigenlijk niet veel op te merken.. Het design is goed, de accuduur is goed, de software is goed, het scherm is goed..

Toch valt er wel iets te zeggen over het scherm. Het scherm geeft mooie heldere kleuren. Een HD film is ook echt HD op de S4. Alleen, staat de helderheid hoog dan kun je soms het scherm zien 'knipperen' als je een film kijkt.

Ik had eerst een iPhone 4. Als ik zou moeten kiezen, ga ik nu dus voor Samsung en Android. Als ik nu een iPhone zie, denk ik: 'wat een kleine telefoon'. Zo snel went de S4.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 16GB Zwart?

Reviews door de redactie