Intel Core i7-4770K Boxed - Reviews

Specificaties 1150 socket • Quad core @ 3,5GHz-3,9GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core i7-4770K Boxed Review

DVDL 19 september 2013, 2.765 views

Intel Core i7-4770K Boxed

Pluspunten

• Snelheid
  • Ondersteuning
  • Overklokbaarheid

Minpunten

• WEER een nieuwe socket!
  • Innovatie had wat groter mogen zijn

De 4770K is een uitstekende processor als je gaat gamen, video bewerken en erg bezig bent met multi-media. Ik zelf heb de ervaring dat deze CPU prima overklokt. Ondanks dat je er 1 koopt waarvan je uiteraard geen idee hebt, kan ik met een H80I de CPU prima op 4500 MHZ draaien. Hij heeft niet al te veel voltage nodig waardoor de temperatuur aardig blijft. Toch wil ik meer koeling hebben omdat de H80I naar mijn mening niet zo goed is. Op het moment dat ik een custom waterkoeling in het systeem zet zal ik de review aanpassen met OC resultaten.

Heb jij ook een Intel Core i7-4770K Boxed?