Apple Cinema Display 20" Zwart Review

premiumverum 19 september 2013, 198 views

Apple Cinema Display 20" Zwart

Pluspunten

• Geweldige look, subtiel powerledje... strak!
  • Simpel: een DVI aansluiten en klaar. Hoeft geen videobron te zoeken bij het aanzetten, in één keer beeld!
  • Simpel: Knopje voor power en brightness. contrast en kleur e.d. zijn gewoon goed!
  • Goede beeldkwaliteit met mooie volle kleuren en goede kijkhoek.
  • USB aansluiting op de achterkant, makkelijk voor (apple) toetsenbord

Minpunten

• Ik kan me voorstellen dat mensen meer zouden willen kunnen verstellen aan de voet. Voor mij is dat niet zo belangrijk.
  • Voor de prijs van dit beeldscherm tweedehands heb je een veel grotere, even goede IPS monitor nieuw. Maar die is waarschijnlijk zwart. En plastic.

Ik ben gek op high end designapparatuur. Toen ik House MD zat te kijken vielen mij de apple schermen die daar voor product placement gebruikt worden op, dat was nog eens wat anders dan die saaie zwarte plastic spullen die je meestal bij een PC ziet, aluminium en wit! Toen ik erachter kwam dat je deze schermen zonder problemen aan je PC kunt hangen was ik gelijk verkocht. Ik heb geen interesse in Mac OS en andere Apple aanverwanten, ik red mij prima in Windows. Ik gebruik het scherm met een simpele PC op de geïntegreerde video van een Sandy Bridge pentium G620.

• Pentium G620 geïntegreerde video

Heb jij ook een Apple Cinema Display 20" Zwart?