MS-Tech MS-N750-VAL Review

tom kaal 18 september 2013, 1.392 views

MS-Tech MS-N750-VAL

Pluspunten

• Goedkoop
  • Veel aansluitingen

Minpunten

• Zeer onbetrouwbaar
  • Slechte voltages

Prestaties en stabiliteit Score: 1
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 3
Ten eerste wil ik zeggen dat ik deze voeding aan niemand wil aanraden, omdat dit kort gezegd de meest slechte voeding ooit is.

Omdat ik mijn pc wou upgraden had ik een nieuwe voeding nodig. Ik dacht mooi voor 40 euro een nieuwe 750watt voeding te hebben. Het product op zich ziet er heel goed uit. Je krijgt veel aansluitings mogelijkheden en het is mogelijk om ze apart aan te sluiten.

Ik had hem dus fijn geļnstalleerd en ging er vanuit dat de pc normaal zou opstarten. In plaats van dat brandde de lampjes op het moederboord een halve seconde en verder NIKS! Na een paar keer proberen en wisselen met mijn oude voeding, ging hij met de mstech aan. Alleen toen is mijn 2TB hdd dood gegaan en zijn mijn netwerk kaarten gesneuveld. Ook werd met cpu gelijk 40 graden op idle, waarbij de cpu en kast fans allemaal op 100% draaide(normaal 30 graden met 30%). om het hele verhaal te lezen kijk op het forum: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1560866 .

De voltages kloppen dus helemaal niet en bij mijn combinatie heeft het dus wat meer gevolgen voor de onderdelen. Ondertussen doet mijn pc weer normaal met een andere(goede) voeding die ik heb gekocht.

conclusie: Koop nooit een super goedkope voeding en zeker niet deze!

Heb jij ook een MS-Tech MS-N750-VAL?

Voor een degelijke voeding reken je best 10¤/100 Watt :) Spijtig van je HDD en netwerkkaart !
fijne voeding dus.....