Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

LG L227WT-PF Zwart Review

tvdijen 9 september 2008, laatste update op 9 september 2008, 569 views

LG L227WT-PF Zwart

Pluspunten

• Zwart = zwart
  • Staat stevig
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Blauw lampje in de aan/uit-knop, maar is persoonlijk.

Ik heb deze monitor gekozen op basis van het lezen van meerdere reviews en de gunstige prijs.
Vandaag kwam het scherm binnen met de post en na een dagje gespeeld te hebben ben ik zeer lovend over de prestaties. Zwart is zwart en de kleuren zijn mooi en helder.
Ik hou persoonlijk van een strakke vormgeving en dat heeft deze monitor ook.
De voet is bijzonder stabiel en heeft een erg grote draaihoek (van links naar rechts).
Aan de achterkant kun je de kabels via een soort geleidingssysteem wegwerken in de voet, zodat alle kabels op 1 punt te voorschijn komen.
Het kantelen van voor naar achter gaat erg stroef, maar eenmaal ingesteld hoef je daar meestal niet meer aan te zitten.
Ik heb het scherm zonder pixel-defecten ontvangen.

Heb jij ook een LG L227WT-PF Zwart?

Blauw lampje in de aan/uit-knop, maar is persoonlijk.
Heb pas een LG monitor (met TV functie) ingesteld voor iemand, daar stond ergens in het menu de mogelijkheid om dat lichtje uit te zetten.
Wie weet kan dat ook bij jouw type.

[Reactie gewijzigd door Iva_Bigone op 9 september 2008 22:25]

Kan inderdaad, thnx.. Opzich wil ik wel weten of dat ding aan/uit staat, maar niet zo opzichtig als nu het geval is..