Acer Aspire E1-571-32346G50Mnks Review

Bender 8 september 2013, 409 views

Acer Aspire E1-571-32346G50Mnks

Pluspunten

• Scherm
  • Looks

Minpunten

Ik was op zoek naar een wat meer budget laptop welke voldoet aan toch wat minimale eisen.
Hij is binnen het budget snel en van goede kwaliteit, hij typt zeer goed, het scherm is goed en je kunt er ook nog wat games mee spelen.

De laptop gebruik ik zelf prive en zakelijk en kan er goed mee uit de voeten. De accuduur is goed voor onderweg maar hij laat ook weer snel op als er stroom is.
Het geluid is ook goed dus een muziekje erbij is ook totaal geen probleem voor deze notebook.

Een zeer goede prijs/kwaltieit verhouding naar mijn mening!

Heb jij ook een Acer Aspire E1-571-32346G50Mnks?

Als je nou eens uitlegt waarom de kwaliteit zo geweldig is, graag met meer dan 1 zin...